تکنولوژی

نگاهی به سرفیس‌بوک 3 هزار دلاری!

همانطور که می‌دانید مایکروسافت دو سال پیش سری سرفیس‌بوک را معرفی کرد و سال گذشته هم آپدیت این لپ‌تاپ بی‌نظیر را با نام سرفیس‌بوک 2 روانه بازار کرد. سرفیس‌بوک ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که باعث می‌شود به سادگی نتوانید از آن دل بکنید. البته با نرخ دلار امروز این لپ‌تاپ احتمالا بیشتر از 25 میلیون تومان قیمت داشته باشد. مدل 512 گیگابایتی این محصول امروز در بازار تهران 22 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مدلی که در ویدئوی پایین مشاهده می‌کنید مجهز به کارت گرافیک قدرتمندی از Nvidia است که می‌تواند به راحتی بازی‌های امروزی را پشتیبانی کند. اگر هم خیلی اهل بازی نیستید و دنبال قدرت پردازش هستید باید بدانید این لپ‌تاپ 16 گیگابایت رم و پردازنده Core i7 نسل آخر اینتل را دارد و 1 ترابایت هم حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. نکته جالب این لپ‌تاپ این است که می‌توانید به راحتی و با فشار دادن یک دکمه صفحه نمایش را از بدنه لپ‌تاپ جدا کنید و به کار خود ادامه دهید! این یعنی یک کارت‌ گرافیک اضافه هم در قسمت صفحه‌نمایش وجود دارد که امکان ادامه کار را به شما می‌دهد.

یکی از مهمترین پارامترهای خرید لپ‌تاپ میزان شارژ آن است. جالب است بدانید این لپ‌تاپ می‌تواند 17 ساعت روشن بماند و این یعنی خیلی از مواقع یا حتی در سفرهای کوتاه نیازی به همراه داشتن شارژر ندارید. قسمت بالایی این دستگاه 5 ساعت شارژ نگه‌ می‌دارد و قسمت بدنه یا base هم 12 ساعت که مجموعا 17 ساعت شارژ را برای شما به ارمغان می‌آورد که عدد بسیار قابل توجهی است. در ادامه پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی این محصول را هم ببینید.

اخبار تکنولوژی را در آی‎تی‎ایران بخوانید

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا