تکنولوژی

اضافه شدن «اموجی اسلایدر» به استوری‌های اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی ویژگی جدیدی را برای استوری‌های خود معرفی کرده که به کاربر این امکان را می‌دهد شدت احساساتشان نسبت به استوری دوستانشان را از طریق اموجی‌های مختلف و با درجات مختلف نشان دهند.

این ویژگی که «اموجی اسلایدر» نام دارد نوعی استیکر است که شخص به استوری‌های خود اضافه می‌کند و پس از مطرح کرن سوالش، دوستان بازدیدکننده استوری او می‌توانند با کشیدن اموجی زیر عکس به سمت چپ و راست میزان احساسات و واکنش خود را نسبت به آن سوال بیان کنند. می‌توان گفت این ویژگی جدید نظرسنجی‌های اینترنتی علی‌الخصوص در شبکه‌های اجتماعی را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد.

البته ویژگی رای گیری قبلا به استوری‌های اینستاگرام اضافه شده بود اما اموجی اسلایدر قابلیت‌ها و اختیارات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اضافه کردن اموجی اسلایدر به استوری همانند اضافه کردن رای‌گیری‌ها است که از قسمت استیکرهای درون استوری قابل دسترسی هستند. این ویژگی را پس از دریافت آپدیت جدید اینستاگرام می‌توانید استفاده کنید.

اگر در حین مشاهده استوری دوستانتان با اموجی اسلایدر مواجه شدید کافی است اموجی را ابتدا لمس کرده و به میزان رضایتتان آن را به سمت راست بکشید و اینطور به سوال او پاسخ دهید. ضمنا امکان مشاهده میانگین پاسخ‌های بازدیدکنندگان استوری هم وجود دارد.

اینستاگرام که توسط کمپانی فیسبوک اداره می‌شود، مدت‌ها است که بسیاری از ویژگی‌های اپلیکیشن اسنپ‌چت را کپی می‌کند که حتی ویژگی استوری هم یکی از همین موارد به شمار می‌آید. با این حال اموجی اسلایدر یکی از معدود ویژگی‌هایی است که ایستاگرام از خلاقیت خودش استفاده کرده و از اسنپ‌چت تقلید نکرده است. احتمال می‌رود ویژگی اموجی اسلایدر در آینده نزدیک به یکی از مجبوب‌ترین ویژگی‌ در استوری‌های اینستاگرام تبدیل شود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا