تکنولوژی

کنفرانس Google I/O را چگونه ببینیم؟

کنفرانس سالانه برنامه‌نویسان گوگل با نام Ggoogle I/O روز سه‌شنبه رسما در Mountain View آغاز می‌شود. کنفرانس گوگل IO رسما با سخنرانی مدیرعامل گوگل «ساندار پیچای» در ساعت 1 بعد از ظهر به وقت ایالات متخده آغاز می‌شود.

طی این هفته قرار است آخرین اخبار راجع به نسل جدید سیستم عامل اندروید یعنی «اندروید پی» را بشنویم و همچنین از آینده محصولاتی مانند کروم، گوگل هوم و Android Wear باخبر شویم.

اگر شما هم شانس رقتن به کالیفرنیا برای حضور در این مراسم را ندارید، می‌توانید حداقل سخنرانی‌ها را از راه دور مشاهده کرده و همچنین مراسمات مختلف این رخداد را به‌صورت مستقیم از طریق وب‌سایت رخدادهای کوگل مشاهده کنید.

اگر هم هنگام پخش مراسم سر کار هستید و قادر به مشاهده پخش مستقیم نیستید، گوگل این امکان را به علاقه‌مندان داده که بخش‌های مختلف این کنفرانس را از طریق کانال رسمی برنامه نویسان گوگل در یوتیوب مشاهده کنند.

کاربران غیر حرفه‌ای، با تماشای سخنرانی‌های روز سه‌شنبه می‌تواند تمام اطلاعاتی را که به آنها نیاز دارند کسب کنند. بقیه مراسمات بیشتر در زمینه مسائل برنامه‌نویسی برگزار می‌شوند و برای افرادی که تخصصی در زمینه برنامه نویسی ندارند خیلی قابل درک و جذاب نخواهد بود. ناگفته نماند برنامه‌نویسانی که شانس حضور در این رخداد را از دست داده‌اند می‌توانند از روش‌های پخش مستقیم از اطلاعات این مراسم به‌طور کامل بهره‌مند شوند.

در اینجا جدول کامل برنامه‌هایی که قرار است در این رخداد برگزار شوند قابل مشاهده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا