تکنولوژی

تاریخ برگزاری کنفرانس گوگل I/O 2020 اعلام شد

رویداد توسعه دهندگان گوگل I/O 2020 از تاریخ 12 می (23 اردیبهشت 99) طی 3 روز در نزدیکی مقر اصلی شرکت برگزار می‌شود. این خبر با انتشار معمای آنلاین گوگل که کاربران آن را حل کردند، اعلام شد.

«ساندار پیچای»، مدیرعامل گوگل نیز در یک توییت اعلام کرد که کنفرانس I/O 2020 در آمفی‌تئاتر «Shoreline» که در نزدیکی مقر اصلی این شرکت قرار دارد برگزار خواهد شد. گوگل سال‌های گذشته نیز در همین محل کنفرانس خود را برگزار کرده بود.

مهم‌ترین اتفاقی که در جریان کنفرانس سال گذشته رخ داد، معرفی گوشی‌های پیسکل 3A و پیکسل 3A XL بود. حال شایعات زیادی وجود دارند که ادعا می‌کنند در جریان رویداد امسال گوگل از پیکسل 4A با حفره سلفی روی نمایشگر، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و دروبین چندگانه مربعی شکل رونمایی می‌کند. وبسایت 9to5Google هم ادعا کرده که گوگل پیکسل 4A در تاریخ مشابه پیکسل 3A رونمایی می‌شود. بنابراین احتمال پرده‌برداری از پیکسل جدید شرکت گوگل در رویداد I/O 2020 خیلی زیاد است.

سال گشته از آنجایی که شاهد رونمایی از «گوگل نست هاب مکس» بودیم، بنابراین این احتمال وجود دارد که شرکت از سخت‌افزارهای نست جدید در این کنفرانس هم پرده‌برداری کند. شرکت گوگل در جریان کنفرانس I/O عموما از قابلیت‌ها و سرویس‌های جدیدی که قرار است به سیستم عامل اندروید اضافه شوند رونمایی می‌کند.

منبع
The Verge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا