تکنولوژی

مراقب این پیام در واتس‌اپ باشید

هنوز دقیق نمی‌دانیم چرا برخی افراد دوست دارند یک سری پیام‌ها را بسازند و برای دیگر کاربران فروارد کنند تا در نتیجه آن اپلیکیشن کاربر دریافت‌کننده کرش (Crash) کرده و از کار بیافتد. شاید این هم یک نوع بیماری باشد که فرد از زجر کشیدن دیگر کاربران لذت می‌برد. از این‌ها گذشته، اخبار جدید نشان می‌دهد پیام دیگری که اخیرا در اپلیکیشن واتس‌اپ رد و بدل می‌شود، باعث کرش کردن این اپلیکیشن و حتی ایجاد اختلالا در کل سیستم گوشی کاربران می‌شود. بنابراین اگر شما هم پیامی با متن «This is very interesting» و یک اموجی خنده در ادامه آن دریافت کردید، احتمالا باید خودتان را برای ری‌استارت کردن گوشی آماده کنید.

چند روز پیش یک پیام اسپم فوروارد شده در واتس‌اپ در حال دست به دست شدن بود که زیر آن نوشته شده بود «این پیام را لمس نکنید» که البته در صورت لمس نکردن هم واتس‌اپ هنگ یا کرش می‌کرد. حال به‌نظر می‌رسد این پیام جدید همین تاثیرات را برای کاربر به‌همراه دارد البته با این تفاوت که این پیام جدید احتمالا باعث کرش کردن کل سیستم گوشی شما می‌شود که در نتیجه مجبور به ری‌استارت کردن گوشی‌تان خواهید شد.

بدترین قسمت ماجرا اینکه حتی لازم نیست روی چیزی کلیک کنید. دریافت این پیام به تنهایی می‌تواند باعث هنگ و در نتیجه کرش کردن دستگاه شما بشود. با اینکه هیچ نیازی به حذف و نصب مجدد برنامه نیست اما ری‌استارت کردن برنامه و گوشی آن هم در مواقعی که باید سریعا یک پیام ضروری را ارسال کنید، می‌تواند تا حد قابل توجهی برایتان زجر آور باشد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا