تکنولوژی

نشست خبری چاپ‌آقا برگزار شد

امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه نشست خبری استارت‌آپ چاپ‌آقا برگزار شد. چاپ‌آقا یکی از سرویس‌های سفارش آنلاین چاپ است. رضا مفید، بنیان‌گذار و مدیرعامل چاپ‌آقا در این نشست گفت: یکی از ویژگی‌های چاپ‌آقا قیمت مناسب آن است و اینکه مشتری قیمت را در لحظه می‌بیند. یکی از سوال‌های متداول مشتری این است که کار او در چه مرحله‌ای است و چقدر از کار تا این لحظه انجام شده است. ما بستری را طراحی کرده‌ایم که مشتری می‌تواند قدم به قدم ببیند سفارش او در چه مرحله‌ای است و چه مقدار تا تحویل باقی مانده است. ضمانت کار در صنعت چاپ مدل مرسومی نیست و عموما پروژه‌های چاپی ضمانت ندارند. چاپ‌آقا سرویس مشاوره رایگان دارد و مشتریان می‌توانند با توجه به مبلغی که مایل هستند هزینه کنند، بهترین گزینه را انتخاب کنند. چاپ‌آقا تاثیرات زیست محیطی خوبی داشته است، تولید ضایعات چاپ‌آقا از سایر رقبا بسیار کمتر است و سرویس سفارش چاپ آنلاین تاثیری خوبی روی ترافیک و کمتر شدن رفت‌وآمدها داشته است.

چاپ‌آقا خرداد 95 اولین سفارش خود را به دست مشتری رساند و تا به امروز روند روبه رشدی داشته است. حدود 45 نفر امروز به صورت ثابت در این استارت‌آپ فعال هستند. چاپ‌آقا تصمیم دارد تا آخر امسال نیروهای خود را به صد نفر کارمند ثابت افزایش دهد.

جنس کاغذ برای هر بخش به صورت پیش‌فرض مشخص شده است اما اگر مایل باشید با تماس تلفنی جنس کاغذها قابل تغییر است و قیمت هم در همان زمان به مشتری اعلام می‌شود. سال گذشته چاپ‌آقا 95 درصد رضایت مشتری داشته است و سال 96 این عدد را به بیش از 98 درصد رسانده است. رضا مفید در پاسخ به سوال آی‌تی‌ایران گفت که برای اطمینان از رضایت مشتری ما سرویس خدمات مشتریان را راه‌اندازی کرده‌ایم تا مشتریان مشکلات خود را مطرح کنند و ما به آنها پاسخگو خواهیم بود. همچنین برای اعلام نارضایتی از سیستم آنلاین هم می‌توانند استفاده کنند و ما قسمت نظرات را برای همه باز گذاشته‌ایم و نظرات منفی و مثبت در سایت ما منتشر می‌شوند. چاپ‌آقا تا چند روز آیند چاپ‌خانه مخصوص خودش را هم راه‌اندازی می‌کند تا بتواند کسب‌وکار خود را گسترش دهد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا