تکنولوژی

معرفی نسخه مخصوص موبایل بازی Final Fantasy XV

Square Enix طی دهه اخیر تلاش زیادی کرده است تا بازی Final Fantasy XV، تنها نسخه نهایی این سری نباشد و بیشتر از نسخه های دیگر کاربران از قشرهای مختلف را درگیر کند.

ابتدا، شرکت سازنده اعلام کرد که این نسخه از بازیFinal Fantasy XIII نام دارد و بعدا اعلام شد که تحت نام متفاوت دیگری عرضه خواهد شد. تاریخ معرفی این بازی، سی‌ام مارس 2016 تعیین شد و اعلام شد که در این نسخه، انیم‌ ستاره‌های سریال محبوب Game of Thrones را نیز گنجانده شده‌اند. با وجود اینکه این بازی در سال 2016 معرفی شده، اما شرکت Square Enix همچنان آپدیت‌های جدیدی برای این بازی ارائه می‌کند که شامل اپیزودهای داستانی جدید و یا قابلیت بازی چند نفره هستند.

تلاش متفاوت دیگری از این شرکت برای بالابردن محبوبیت بازی، معرفی نسخه جیبی بازی Final Fantasy است که Final Fantasy XV Pocket Edition نام دارد و شبیه به نسخه‌های قبلی این بازی نیست. این نسخه مخصوص موبایل، روح اصلی بازی Final Fantasy XV را در خود دارد با تفاوت اینکه شخصیت‌های بامزه‌تر و دوست داشتنی‌تری دارد که کاربر می‌تواند هرکدام از آنها را خریداری کند.

داستان اصلی نسخه جیبی Final Fantasy XV Pocket Edition ، مشابه داستان اصلیست. پرنس Noctis، قلمرو حکم فرمایی خود را برای ازدواج با دختری از سرزمین رقیب، ترک می‌کند و سه دوست و محافظ‌های او نیز همراهش هستند. بعد از اینکه خانه آنها مورد حمله واقع می شود، همه گمان می‌کنند که Noctis مرده است و 4 شخصیت اصلی داستان، ماجراجویی خود را آغاز می کنند. داستان بازی به گونه‌ای است که گویا تعدادی دوست باهم به گردش و کمپینگ رفته‌اند و با وجود اینکه داستان بازی اصلی نیز روایت می‌شود اما جذابیت و بامزگی خاصی دارد.

البته نسخه اصلی بازی، ماموریت‌ها و کوئست‌های جانبی زیادی دارد ولی در نسخه موبایل شاهد هستیم که بیشتر به روی قابلی‌ های ماجراجویانه و سرگرمی بازی تاکید شده و همچنین کاربر بیشتر درگیر معماهای استراتژیک داستان است که خشونت کمتری در آنها شاهد هستیم. کوئست‌های این نسخه آسان‌تر است و کاربر از لحاظ احساسی بیشتر با آنها ارتباط برقرار خواهد کرد ولی با این تفاسیر شخصیت اصلی داستان بازی Final Fantasy XV را حفظ کرده است.

منبع : آی تی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا