تکنولوژی

کدام ساعت های هوشمند، اندروید اوریو را دریافت می‌کنند؟

با وجود اینکه هنوز یک سال از عرضه سیستم عامل Android Wear 2.0 که با سیستم عامل اندروید نوگت 7.1.1 به بازار وارد شده‌اند، نگذشته است اما امیدهای زیادی وجود دارد که به زودی شاهد ساعت‌های هوشمند پوشیدنی مجهز به اندروید اوریو باشیم. در حقیقت به روز رسانی بزرگی برای ساعت‌های هوشمند خانواده گوگل در راه است که قرار است اندروید 8.0 اوریو را برای تکنولوژی‌های پوشیدنی به ارمغان آورد. اما بزرگترین سوالی که وجود دارد این است که چه ساعت‌های هوشمندی این به روز رسانی را دریافت می‌کنند؟ گوگل لیستی برای پاسخ به این سوال تهیه کرده است.

با اطلاعاتی که تا به امروز در اختیار داریم، Android Wear Oreo در مقام مقایسه با Android Wear 2.0، فاکتورهای چندان تازه‌ای برای ساعت‌های هوشمند ارائه نمی‌کند و گوگل تنها قسمت‌هایی از قابلیت‌های سیستم عامل جدید را معرفی کرده مانند امکان تنظیم قدرت ارتعاش حالت ویبره، کانال‌های نوتیفیکیشن‌ها و محدوده پشت زمینه که با اوریو ارائه شده است. به علاوه 7 کشور و زبان جدید نیز به این نسخه افزوده شده است. مهمترین نکته ای که در این زمینه وجود دارد، این است که سیستم عامل Android Wear پا به پای نسخه اصلی اندروید در حال ارتقا است حتی اگر با فاصله زمانی چند ماهه باشد.

اما کدام ساعت‌های هوشمند موجود در بازار به این نسخه استثنائی مجهز خواهند شد. در حال حاضر 5 مدل ساعت هوشمند معرفی شده که  تا به امروز به این نسخه مجهز شده‌اند.

·       Fossil Q Venture

·       LG Watch Sport

·        Louis Vuitton Tambour

·       Michael Kors Sofie

·        Montblanc Summit

 

مدل‌های اعلام شده، تنها تعداد اندکی از ساعت‌های هوشمند موجود در بازار کنونی هستند. خوشبختانه 25 مدل دیگر نیز احتمالا این نسخه را در آینده دریافت خواهند کرد:

·       Casio PRO TREK Smart WSD-F20

·       Casio WSD-F10 Smart Outdoor Watch

·       Diesel Full Guard

·       Emporio Armani Connected

·       Fossil Q Control

·       Fossil Q Explorist

·       Fossil Q Founder 2.0

·        Fossil Q Marshal

·       Fossil Q Wander

·        Gc Connect

·       Guess Connect

·       Huawei Watch 2

·        Hugo BOSS BOSS Touch

·        LG Watch Style

·       Michael Kors Access Bradshaw

·       Michael Kors Access Dylan

·        Michael Kors Access Grayson

·       Misfit Vapor

·       Mobvoi Ticwatch S & E

·       Movado Connect

·       Nixon Mission

·       Polar M600ساعت 

·       TAG Heuer Tag Connected Modular 45

·       Tommy Hilfiger 24/7 You

·       ZTE Quartz

در میان لیست معرفی شده،  جای خالی ساعت‌های هوشمند ASUS ZenWatch ، مدل‌های قدیمی LG G Watch و نسل دوم  Moto 360 و Moto 360 Sport احساس می‌شود. پیشبینی شده است که این مدل‌ها هرگز به نسخه اوریو مجهز نخواهند شد اما این احتمال که با گذشت زمان و از بین رفتن باگ‌ها و بهبود پچ‌ها از طریق فروشگاه Google Play Store، اوریو برای این مدل‌ها نیز عرضه شوند هم وجود دارد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا