تکنولوژی

سومین ایراد گوگل پیکسل در هفته اول!

ظاهرا ایرادات گوگل پیکسل 2 پایان ندارد و اینبار کاربران از یک ایراد جدید در این اسمارت‌فون خبر داده‌اند. بسیاری از خریداران پیکسل 2 شرکت گوگل در انجمن‌های آنلاین مختلف می‌گویند هنگامی که از اسپیکرهای جلویی این گوشی برای مکالمه استفاده می‌کنند، یک صدای عجیب «کلیک» به گوش می‌رسد. طبق گفته‌های این کاربران صدای این کلیک‌ها بسیار آزار دهنده است و ظاهرا تنها در حین مکالمات تلفنی شنیده می‌شوند. گفته می‌شود این صداها تا زمانی که کاربر ویژگی‌های مختلف NFC را غیرفعال نکند، همچنان شنیده می‌شوند.

طبق گزارش‌ها به نظر می‌رسد این مشکل بیشتر در پیکسل 2 اتفاق افتاده و خیلی در گوشی‌های پیکسل 2 ایکس ال مشاهده نشده است. برخی کاربران هم می‌گویند این صداهای آزار دهنده با خاموش کردن NFC از بین نمی‌رود و تنها با غیرفعال کردن وای‌فای قطع می‌شوند. با اینکه تنها یک هفته از معرفی پیکسل‌های جدید گوگل می‌گذرد، اما خریداران این شرکت از ایرادات اساسی در این اسمارت‌فون‌ها خبر داده‌اند که از جمله آنها می‌توان به‌ «کند بودن صفحه نمایش» و همچنین «سوحتن پیکسل‌های نمایشگر» این اسمارت‌فون اشاره کرد.

گوگل در پاسخ به این گزارش‌ها اعلام کرده که در حال بررسی و جستجوی علل اصلی این حوادث است و در پاسخ به کاربرانی که در انجمن‌های آنلاین اعتراض کرده بودند نیز همین اظهارات را بیان کرد. گوگل از کاربرانی شاکی در انجمن‌ها درخواست کرده که سریعا با تیم پشتیبانی گوگل تماس گرفته و مسئله را با متخصصین شرکت در میان بگذارند. طبق گفته‌های یکی از همین کاربران معترض که با پشتیبانی گوگل تماس گرفته بود، متخصصین پشتیبانی گوگل پیشنهاد تعویض رایگان گوشی را به او داده‌اند.

هنوز گستردگی این مسئله در بین کاربران پیکسل 2 مشخص نشده و اینکه هنوز مشخص نیست که این ایراد قابل رفع است یا گوشی بایستی به طور کامل تعویض گردد. گوگل هم در پاسخ به سوالات خبرگزاری‌های مختلف در اینباره گفته که همچنان در حال بررسی این مسئله است و تا چند روز آینده نتایج تحقیقات خود در این زمینه را اعلام خواهد کرد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا