تکنولوژی

دوچرخه‌ای که در چمدان جا می‌شود

دوچرخه از آن دست وسایلی است که جابه جا کردن ‌آن، کار تقریبا مشکلی است زیرا معمولا بسیار حجیم و سنگین هستند. اما حالا دوچرخه‌ای طراحی شده که شاید آرزوی هر دوچرخه سواری باشد. دوچرخه Rome Citizen Bike، آن قدر سبک و کم حجم می‌شود که می‌توان به راحتی آن را در هر وسیله نقلیه دیگری جا داد و با خود به سفر برد.

دوچرخه Citizen Bike، به راحتی به فرم راحت‌تر و کم جا‌تر تبدیل می‌شود، به علاوه همراه با کیسه‌ای ارائه می‌شود که می‌توان در مواقع لزوم آن را داخل کیسه قرار داد تا حمل و نقل آن آسان‌تر شود. باز و بسته کردن این دوچرخه بسیار راحت است و همچنین آنقدر قدر سبک هست که در حالت بسته، تنها به اندازه یک چمدان معمولی جا می‌گیرد و می توان با خیال راخت ان را داخل قسمت بار هواپیما جا داد.

دوچرخه تاشو

دوچرخه Citizen Bike در حقیقت آرزوی افرادی را برآورده می‌کند که دوست دارند در سفرهای خود نیز دوچرخه خود را همراه داشته باشند و دغدغه مشکلات فنی جابه‌جایی دوچرخه‌های غول آسا را نداشته باشند. این دوچرخه با قابلیت‌هایی نیز عرضه می‌شود مانند تایر‌های  Airless Muffin که پنچر نمی‌شوند و به صورتی طراحی شده‌اند که  فاقد زنجیر چرخ  معمولی هستند و بالطبع نیازی به روغن کاری مداوم ندارند. به علاوه وزن بسیار کمی دارد و برای حمل و نقل داخل هواپیما نیازی نیست نگران پرداخت مبلغ اضافی برای بار باشید.

 

دوچرخه Citizen Bike با یک برنامه مخصوص گوشی هوشمند عرضه می‌شود که با استفاده از آن می‌توان اطلاعات سفر و مسیر را با دیگران به اشتراک گذاشت. همچنین شما نیز می‌توانید اطلاعات سفرهای دیگر کاربران را ببینید. این دوچرخه همچنین بسیار مقرون به صرفه و تنها با قیمت 499 دلار عرضه می‌شود.

دوچرخه تاشو

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا