تکنولوژی

یادآوری محتویات مورد علاقه کاربر توسط کورتانا

کورتانا، دستیار صوتی هوشمند شرکت مایکروسافت حالا می‌تواند فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، غذاها و رستوران‌های مورد علاقه شما که دوست ندارید فراموش کنید را در حافظه خود نگه دارد. شرکت مایکروسافت به‌تازگی از یک سری ویژگی‌های جدید دستیار صوتی کورتانا رونمایی کرد.

کورتانا از این به‌بعد در صفحات اینترنتی که فکر می‌کند محتوای آن ارزش ذخیره کردن دارد، ظاهر خواهد شد، مثلا وبسایتی که از طریق آن قصد دارید یک کتاب را خریداری کنید. کورتانا ابتدا از کاربر می‌پرسد که آیا مایل است یک لیست جدید بسازد و محتوای آن صفحه را درون آن ذخیره کند و سپس آن را به لیست علاقه‌ها (Favorites) انتقال دهد. کاربر هم می‌تواند پیشنهاد او را قبول کرده یا از آن چشم پوشی کند. در ویدیوی پایین می‌توانید نحوه کار با این ویژگی جدید کورتانا را مشاهده کنید.

مرتبط : هی کورتانا! به اسکایپ خوش آمدی

مایکروسافت در پستی که این ویژگی جدید کورتانا را معرفی کرد نوشت: «کورتانا همواره در حال یادگیری است بنابراین هرچه بیشتر به آن اجازه دهید که به شما کمک کند، او نیز کارهای بیشتری را برایتان انجام خواهد داد. اگر دوست دارید که دستیار صوتی هوشمندتان همه چیز را تحت کنترل داشته باشد، کافی است کورتانا را صدا بزنید تا با استفاده از ویژگی‌های جدیدش این وظایف را برایتان انجام دهد.»

مرتبط : آغاز همکاری الکسا و کورتانا از پاییز امسال

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا