تکنولوژی

معرفی گوشی‌های جدید گوگل تا دو هفته دیگر

تنها دو هفته تا مراسم معرفی محصول بعدی گوگل فاصله داریم اما از همین حالا خبرهای جدیدی پیرامون جزئیات قیمت و تصاویری از گوشی‌های هوشمند بعدی این شرکت منتشر شده است.

گوگل قرار است برنامه‌ای در تاریخ چهارم اکتبر برگزار کند که طی آن دو گوشی Pixel 2 , Pixel XL 2 معرفی خواهند شد. دو مدل قدیمی این گوشی‌ها که Pixel  و Pixel XL نام دارند، سال گذشته عرضه شدند و خیلی زود تبدیل به دو نمونه از تاثیرگذارترین گوشی‌های هوشمند در بازار شدند.

طبق تصاویر جدید منتشر شده در Droid Life، گوشی‌های آینده سری پیکسل شباهت زیادی به مدل‌های عرضه شده قبلی خود خواهند داشت. بر اساس گزارش‌ها، گوشی پیکسل 2  در سه رنگ آبی، جت بلک و سفید ساده معرفی می‌شود  که هر سه آنها طراحی مخصوصی روی قاب پشتی خود دارند که آنها را از دیگر محصولات در بازار متمایز می‌کند.

این گوشی‌ها که احتمال بسیار زیاد توسط شرکت HTC ساخته شده‌اند، قرار ست با قیمت 649 دلار برای نسخه مجهز به ظرفیت 64 گیگابایتی  و 749 دلار برای مدل مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی، به فروش برسند.

اما گوشی XL 2 مدل دیگر این گوشی، طبق گزارش Droid Life تنها در یک رنگ مشکی جت بلک، همراه با قاب ترکیبی سفید و مشکی معرفی خواهد شد. با وجود شباهت زیادی که این مدل به  همتای خود-پیکسل 2- دارد اما طبق گزارش‌ها توسط شرکت LG ساخته می‌شود.

نسخه جدید مدل XL قیمتی حدود 849  دلار برای نسخه مجهز به ظرفیت 64 گیگابایتی و 949 دلار برای نسخه مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. گزارش‌های اولیه در مورد پیکسل 2 حاکی از این است که این گوشی(مانند گوشی HTC U11) با قابلیتی به نام Squeezable Sides عرضه می‌شود که طبق آن لبه‌های کناری دستگاه نیز کاربرد دارد.

تیزر تبلیغات جدیدی نیز در مورد محصولات آتی گوگل منتشر شده است که در آن بیشتر به روی دو قابلیت باتری ارتقا یافته و کیفیت بالای دوربین تاکید شده است.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا