تکنولوژی

افتتاح گسترده فروشگاه‌های شیائومی در سراسر چین

طبق مشاهدات، کمپانی شیائومی در تلاش برای گسترش حضور فیزیکی خود در بازار چین است. بنا به گزارش‌های اخیر، شیائومی در حال افتتاح فروشگاه‌های رسمی خود با نام «می هوم استور» (Mi Home Stores) است تا در این مکان‌ها بتواند محصولات هوشمند خانگی خود را در معرض نمایش گذاشته و همچنین به فروش برساند. در این فروشگاه‌ها علاقه‌مندان می‌توانند تمامی محصولات شرکت از لوازم جانبی موبایل و تجهیزات وایرلس گرفته تا اسمارت‌فون‌های جدید وپاوربانک‌ها را خریداری کنند.

طی کنفرانس ماه گذشته لی جون مدیرعامل شیائومی اعلام کرد که اهدافی را برای گسترش حضور فیزیکی خود در کلان شهرهای مختلف کشور چین در نظر گرفته است . او در ادامه گفت که شرکت قصد دارد تا پایان امسال 200 فروشگاه رسمی خود را در چین افتتاح کند و این رقم را تا 3 سال آینده به 1000 نمایندگی برساند.

در چند روز گذشته شیائومی 16 فروشگاه جدید و در سه‌ماه گذشته 79 نمایندگی رسمی خود را در سراسر چین افتتاح کرده است. این گسترش روزافزون و پرسرعت شیائومی نشان می دهد که این شرکت علاقه‌ای ندارد که دیگر کمپانی‌های چینی از جمله OPPO یا vivo از او سبقت گرفته و نبض بازار اسمارت‌فون‌ها را در دست بگیرند. این دو کمپانی چینی سهم زیادی از بازار اسمارت‌فون‌های چین را به‌خودشان اختصاص داده‌اند و شیائومی امید دارد که بتواند این روند را به‌ سود خود تغییر دهد. امیدواریم این افزایش نمایندگی و حضور شیائومی در سراسر چین موجب کاهش خدمات و کیفیت محصولات این شرکت نشود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا