تکنولوژی

پشتیبانی اکسپریا از نت‌فلیکس HDR

با امکان تماشای سرگرمی‌های مورد علاقه در Netflix با فناوری فوق‌العادهٔ «دامنهٔ پویای بالا»‏ (HDR)، تجربهٔ کاربری دارندگان اکسپریا XZ Premium حتی بهتر از قبل می‌شود. چرا HDR این‌قدر هیجان‌انگیز است؟ چون رنگ، کنتراست و نور ارتقا می‌یابند و تجربه‌ای همه‌جانبه و مانند دنیای واقعی را ارائه می‌کنند که فقط باید دید تا باور کرد.

مارکوس یی، متخصص توسعهٔ روابط تجاری Sony Mobile، دربارهٔ اینکه چرا HDR قابلیت فوق‌العاده‌ای برای طرفداران Netflix و دارندگان Xperia XZ Premium است، گفت: «HDR به تماشاگران امکان تجربهٔ فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را با رنگ‌هایی فوق‌العاده و همانند دنیای واقعی و چزئیاتی بیشتر برای واقع‌گرایی چشمگیر، فراهم می‌آورد. Netflix پیشروی حوزهٔ سرگرمی است و اکنون کاربران XZ Premium می‌توانند محتوای ویدیویی را با بالاترین کیفیت ممکن در هر کجا که می خواهند، تماشا کنند.»

کسانی که اکنون مالک XZ Premium هستند و اشتراک ماهانه Netflix را برای تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی با قابلیت HDR دارند، تنها کافی است به تنظیمات Netflix رفته و کیفیت پخش ویدیو را روی «high» قرار دهند و هم‌زمان از سرعت بالای اتصالشان به اینترنت اطمینان حاصل نمایند.

اعضای Netflix می‌توانند تعداد زیادی از برنامه‌ها مانند «اوکجا»، «میز سرآشپز» و همهٔ سریال‌های Marvel را با HDR تماشا کنند. در طول سال ۲۰۱۷ هم تعداد زیادی از برنامه‌های هیجان‌انگیز مانند قسمت دوم «چیزهای عجیب»، « مدافعان مارول» و «روشنایی» به این عناوین اضافه خواهند شد.

منبع : روابط عمومی سونی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا