تکنولوژی

طرح مفهومی جدید گوگل پیکسل XL 2

گوگل پیکسل 2 XL  یکی از محصولاتی است که بسیاری از طرفداران اسمارت‌فون‌های گوگل در سراسر دنیا بی‌صبرانه منتظر رونمایی از آن هستند. دیروز کانال معروف یوتیوب “Concept Creators” طرح احتمالی جدیدی از این اسمارت‌فون را منتشر کرده است. البته این کانال در یکی دو ماه گذشته چند طرح دیگر را نیز منتشر کرده بود اما این مدل آخر از تمامی مدل‌های قبلی زیباتر و جذاب‌تر است. ایده این طرح در اصل برپایه یکی از رندرهای لو رفته اخیر ساخته شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این دستگاه ترکیبی از آلومینیوم و شیشه دارد اما نسبت به نسل اول گوگل پیکسل و پیکسل XL، این گوشی براق‌تر و چشم‌نوازتر طراحی شده است.

در این طرح مفهومی هم سنسور تشخیص اثرانگشت در پشت دستگاه تعبیه شده و بخش شیشه‌ای هم در نیمه‌ی بالایی دستگاه و در جایی که لنز دوربین، فلش‌ها و دیگر سنسورها وجود دارند، قرار گرفته است. لوگوی گوگل هم در پشت این دستگاه قابل مشاهده است. همچنین شیشه‌ی روی صفحه نمایش هم با کمی خمیدگی طراحی شده است. تمامی کلیدهای فیزیکی دستگاه در سمت راست تعبیه شده‌ و پورت یواس‌بی نوع C نیز در قسمت زیرین دستگاه و در کنار میکروفون  قابل مشاهده است. همانطور که می‌بینید، حاشیه‌های کناری در این گوشی تقریبا از بین رفته‌اند و فضای بی‌استفاده در بالا و پایین گوشی نیز نسبت به مدل‌های قبلی کمتر شده است. در حقیقت ظاهر دستگاه کم و بیش به ترکیبی از ال‌جی G6 و گلکسی اس8 سامسونگ شباهت‌هایی دارد. در ضمن این طرح به جک 3.5  میلی‌متری هدفون که در بالای گوشی قرار گرفته نیز مجهز شده است. در این ویدیو که توسط طراح آن منتشر شده، رنگ‌های متنوعی را می‌توان برای این دستگاه مشاهده کرد.

از آنجایی که این کانال اطلاعاتی راجع به مشخصات فنی دستگاه منتشر نکرده، پس می‌توان با خیال راحت گفت که این طرح، تنها یک طرح مفهومی است و خیلی رسمیت ندارد البته طراحان این مدل اظهار کرده‌اند که احتمالا پیکسل XL 2 به دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. در کل انتظار می‌رود پیکسل XL 2 واقعی با صفحه‌نمایش 5.5 یا 5.7 اینچی Quad HD و 4 یا 6 گیگابایت حافظه رام معرفی شود. ضمنا سیستم‌عامل اندروید O نیز به‌صورت پیش‌فرض و در کنار پردازنده اسنپدراگون 835 هشت‌هسته‌ای 64 بیتی بر روی این اسمارت‌فون وجود خواهد داشت.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا