تکنولوژی

تمدید گارانتی LG G6 به دو سال

 

اگر صاحب گوشی LG G6  هستید یا تصمیم دارید یکی بخرید، خبر خوب ین است که شرکت ال‌جی قصد دارد تا دو سال این محصول خود را گارانتی کند. این شرکت امروز اعلام کرد که قصد دارد برنامه جدیدی اجرا کند که طی آن ضمانت دستگاه جی 6، از 12 ماه به دو سال افزایش پیدا می‌کند.  شرکت ال‌جی نام این برنامه را LG G6 Second Year Promise گذاشته و به صورت رایگان در اختیار مشتریان جی 6 قرار خواهد گرفت.

 

Chang Ma، رئیس LG MobileComm  در آمریکا در مصاحبهای با The Verge اعلام کرد که این برنامه جدید، نوعی از سرویس‌های بیمه‌ای محسوب نمی‌شود و قرار هم نیست که جایگزین آن شود. این برنامه از گوشی LG G6 در برابر حوادث تصادفی مانند شکستن شیشه به دلیل زمین افتادن و غیره پشتیبانی نمی‌کند. این ضمانت صرفا دستگاه را در برابر عیوب کارخانه‌ای تا دو سال ضمانت خواهد کرد.

Ma  می‌گوید که دلیل اصلی ایجاد برنامه ضمانتی جدید این است که کاربران از گوشی‌های خود مدت زمان بیشتری استفاده می‌کنند و مانند گذشته، دستگاه‌های خود با فواصل کم زمانی تعویض نمی‌کنند:” ما همیشه ضمانت یک ساله برای محصولات خود ارائه می‌کردیم اما حالا کاربران معمولا حداقل تا 2 سال از یک مدل گوشی استفاده می‌کنند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم برای رفاه حال مشتریان خود این برنامه جدید را عرضه کنیم.”

صاحبان دستگاه‌های G6 برای استفاده از این برنامه، نیاز به پرداخت هیچ وجهی ندارند اما باید حتما اطلاعات گوشی‌های خود را از طریق وب سایت LG تا 90 روز بعد از خرید، ثبت کنند تا مشمول این طرح شود( آن دسته از مشتریانی که قبل از این، گوشی خود را خریداری کرده‌اند، تا 90 روز از تاریخ معرفی این برنامه تمدید، یعنی امروز، فرصت دارند مشخصات گوشی‌های خود را ثبت کنند)

گفته می‌شود که ضمانت 12 ماه اول بعد از خریداری گوشی، به عهده اپراتورهاست اما از ماه 13 تا 24، مشتریان برای رفع مشکلات فنی گوشی‌های خود باید با قسمت پشتیبانی شرکت ال‌جی تماس بگیرند.

به گفته این شرکت، جایگزین کردن گوشی با یک گوشی جدید یا یک دستگاه Refurbished نیز تنها 2 روز کاری بعد از ثبت درخواست زمان می‌برد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا