تکنولوژی

پلی‌استیشن 3 در ژاپن بازنشسته می‌شود

با توقف عرضه کنسول بازی پلی استیشن ۳ در ژاپن، شمارش معکوس برای بازنشستگی کنسول مذکور به صدا درآمده است.

به گزارش فارس، از سوی دیگر قرار است نشست معرفی محصولات جدید سونی در نمایشگاه بازی های رایانه ای E3 در تعداد زیادی  از سالن های سینما پخش شود.

گفته می شود بیش از 85 سالن سینما در آمریکا، کانادا و آمریکای لاتین این نشست را پخش خواهند کرد. این سومین سال متوالی است که سونی برای تبلیغ و بازاریابی محصولات تازه اش از چنین روشی استفاده می کند.

پلی استیشن 3 برای اولین بار در نوامبر سال 2006 در ژاپن و سپس در بازارهای آمریکا و دیگر کشورها عرضه شد و عرضه آن در ژاپن به تازگی پایان یافته است. عرضه محصول مذکور در بازارهای آمریکا و کشورهای دیگر جهان هم به زودی متوقف می شود.

پلی استیشن 3 در مقایسه با پلی استیشن 2 محبوبیت و فروش کمتری داشته و به نظر می رسد همین مساله در توقف فروش آن بی تاثیر نبوده است. از سوی دیگر عرضه پلی استیشن 4 در پایان ماه آوریل به 60 میلیون واحد افزایش یافته و انتظار می رود در سه ماهه آتی 18 میلیون واحد دیگر از این کنسول بازی به فروش برود.

بر اساس اخبار و اطلاعات موجود نسل جدید کنسول بازی پلی استیشن سونی در سال 2018 به بازار می آید و احتمال می رود اطلاعاتی در مورد ویژگی های آن در نمایشگاه بازی E3 اعلام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا