تکنولوژی

فروش شیائومی می 6 سرامیکی در چند ثانیه

فروش شیائومی می 6 از چند هفته پیش در چین آغاز شد. تقاضا برای این پرچمدار جدید شرکت شیائومی آنقدر بالا بوده که اولین فروش آنلاین این شرکت تنها در چند ثانیه به پایان رسید. امروز، شرکت شیائومی فروش مدل سرامیکی این اسمارت‌فون را از طریق وبسایت رسمی کمپانی آغاز کرد. این مدل هم همانند نسخه‌ی استاندارد خود، تنها در چند ثانیه توسط مشتریان خریداری شد و به سرعت در لیست ناموجودی‌های وبسایت شیائومی قرار گرفت. علاقه‌مندان به این مدل از می 6 مبلغی برابر با 2999 یوان یعنی چیزی حدود 435 دلار را برای سفارش و خرید این اسمارت‌فون پرداخت کردند.

فعلا نمی‌توان درباره تاریخ دقیق آغاز مجدد فروش این اسمارت نظری داد. اما از آنجایی که شرکت شیائومی با هیچگونه تاخیری در تولید مواجه نشده است، احتمالا به زودی شاهد آغاز مجدد فروش مدل سرامیکی می 6 خواهیم بود. ظاهرا مردم علاقه بسیار زیادی به خرید این مدل از می 6 پیدا کرده‌اند.

جدا از بدنه سرامیکی و حلقه طلای 18 عیاری که به دور لنز دوربین آن نصب شده، ظاهر کلی این مدل با مدل استاندارد و اصلی آن تفاوتی ندارد. این اسمارت‌فون از صفحه نمایش 5.15 اینچی فول اچ‌دی و آخرین مدل پردازشگر شرکت کوالکام یعنی چیپ اسنپدراگون 835 بهره می‌برد. پرچمدار 2017 شیائومی با 6 گیگابایت رام و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء عرضه می‌شود.

می 6 از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز زاویه باز و یک دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز به قابلیت “Telephoto” بهره می‌برد که قادر است بدون کاهش کیفیت تصاویر، تا 2 برابر روی اجسام زوم کند. در قسمت جلوی گوشی نیز یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به‌کار گرفته شده است. باتری 3350 میلی آمپری، حسگر اثر انگشت در جلوی گوشی، اندروید 7.1.1 و آخرین نسخه رابط کاربری MIUI، از دیگر ویژگی‌های شاخص این اسمارت‌فون چینی محبوب به شمار می‌آیند

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا