تکنولوژی

ال‌جی جی6 در ایران رونمایی شد

شرکت ال‌جی از پرچمدار جدید خود یعنی ال‌جی جی 6 در تهران رونمایی کرد. این مراسم که در خانه همایش فرشته برگزار شد سه بخش اصلی داشت. در قسمت اول مراسم ویژگی‌های پرچمدار جدید ال‌جی بررسی شد و درباره مشخصات اصلی این دستگاه صحبت شد.

ال‌جی جی 6 یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش 5.7 اینچی است و از همان روز اول با اندروید نوگت به بازار عرضه خواهد شد. شیشه صفحه‌نمایش این موبایل گوریلا گلس 3 و پنل پشت آن گوریلا گلس 5 است که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه دارد. در پشت این دستگاه دو لنز قرار دارد که از یک سنسور 13 مگاپیکسلی مشترک استفاده می‌کنند. لنز دوم دوربین ال‌جی جی 6 واید است و زاویه دید بسیار خوبی دارد. این پرچمدار جدید یک باتری 3300 میلی‌آمپری دارد و در کنار اسنپ‌دراگون 821 برای رم هم 4 گیگابایت حافظه درنظر گرفته‌شده است. در ادامه می‌توانید ال‌جی جی 6 را از زوایای مختلف ببینید.

در قسمت دوم مراسم به پرسش و پاسخ رسیدیم که خبرنگاران از مدیران ال‌جی سوال‌های متفاوتی را پرسیدند. ما هم از آقای کیم(مدیر بخش موبایل ال‌جی در ایران) پرسیدیم چه اتفاقی برای گوشی‌های ماژولار ال‌جی افتاد و چرا در این مدل از قابلیت ماژولار استفاده نشده و آیا در آینده استفاده خواهد شد یا خیر؟

کیم در پاسخ به سوال آی‌تی‌ایران گفت: ال‌جی اولین موبایل ماژولار دنیا بود اما استقبال خوبی از آن نشد و ما هم فعلا آن را کنار گذاشته‌ایم اما بستگی به نیاز بازار دارد، اگر احساس کنیم بازار گوشی ماژولار نیاز دارد حتما دوباره موبایل‌های ماژولار را از ال‌جی خواهید دید.

در بخش پایانی هم به سالن دیگری رفتیم تا مقاومت بدنه این گوشی را خودمان آزمایش کنیم. در ادامه می‌توانید ویدئوی خلاصه مراسم رونمایی ال‌جی جی 6 را در ایران ببینید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا