تکنولوژی

شاید گوگل پیکسل 2 جک هدفون نداشته باشد

حدود یک سال است که اتفاق عجیبی برای موبایل‌های پرچمدار دنیا درحال وقوع است. این حرکت بزرگ بار اول با موتورولا موتو زد شروع شد و با آیفون 7 اوج گرفت. همانطور که مشخص است درباره جک هدفون صحبت می‌کنیم. موتورولا جک هدفون را از مدل پرچمداران خود حذف کرد و سپس اپل هم در آیفون‌های 7 و 7 پلاس این کار را انجام داد. شایعات اولیه هم حاکی از این بود که گلکسی اس 8 هم جک هدفون نخواهد داشت اما بعدا مطرح شد که گلکسی اس 8 و ال‌جی جی 6 جک هدفون را نگه خواهند داشت. حالا این شایعات به پرچمدار گوگل هم رسیده است و احتمال می‌رود که موبایل بعدی گوگل جک 3.5 میلی‌متری هدفون را نداشته باشد.

گوگل پیکسل که یکی از پارامترهایی که روی آن تاکید شد وجود جک هدفون بود و در تیزر تبلیغاتی‌اش برای طعنه زدن به اپل روی این موضوع تاکید ویژه‌ای داشت. اما حالا خبرهایی به گوش می‌رسد که شاید گوگل پیکسل 2 هم جک هدفون نداشته باشد.

اگر گوگل واقعا به این زودی جک هدفون را حذف کند یک تغییر استراتژی خواهد بود و شاید طرفداران این برند را خوشحال نکند. همانطور که انتقادهای تندی به اپل شد و خیلی از کاربران از این موضوع ناراحت شدند و حتی بعد از مدتی به آیفون قبلی یعنی 6 اس پناه آوردند اما در اپل این روال ثابت شده است و دیگر جک هدفونی وجود نخواهد داشت. در ادامه می‌توانید تیزر گوگل پیکسل را ببینید و به قسمتی که جک هدفون را نشان می‌دهد توجه بیشتری کنید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا