تکنولوژی

تلگرام روی Android Wear 2.0 مستقل کار می‌کند

تلگرام، برنامه مخصوص سیستم عامل2.0 Android Wear خود را برای ساعتهای هوشمند و ابزارهای پوشیدنی،به روز رسانی کرد و کاربران از این به بعد می توانند از این برنامه، بدون نیاز به ارتباط با یک گوشی اندرویدی استفاده کنند.

این شرکت در بلاگ خود در باره این به روز رسانی چنین نوشت:

“از این به بعد از طریق برنامه مخصوص ساعت‌های هوشمند و ابزارهای پوشیدنی می‌توانید به پیغام‌های صوتی پاسخ دهید و یا به تصاویر،شکلک‌ها یا برچسب‌ها در پروفایل خود دسترسی داشته باشید. از طریق این برنامه حتی می‌توانید گروه‌های گفتگو درست کنید و یا لیست مخاطبین خود را مشاهده کنید.”

تا قبل از این،در برنامه تلگرام مخصوص Android Wear، امکان تایپ وجود نداشت اما در نسخه Android Wear 2.0 قادر هستید که با استفاده از قابلیت‌های جدید مانند کیبورد و یا ویژگی تشخیص دست خط (handwriting recognition) ، جواب پیغام‌های خود را بنویسید.

در این نسخه جدید ظاهر برنامه نیز تغییراتی داشته و به گونه‌ای طراحی شده که با نسخه Android Wear 2.0 هم‌خوانی داشته باشد. البته امکان تغییر Themes برنامه تلگرام در این نسخه از اندروید وجود دارد و تلگرام قول داده است که به زودی ین قابلیت را در دیگر نسخه‌های این سیستم عامل نیز ارائه کند.

اگر وسیله‌ای دارید که سیستم عامل Android Wear 2.0 دارد، همین حالا به Play Store سر بزنید و برنامه جدید تلگرام را امتحان کنید.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا