تکنولوژی

آپدیت بزرگ ویندوز آوریل امسال می‌رسد

اکتبر سال گذشته مایکروسافت برای اعلام چند خبر مهم از جمله آپدیت اساسی ویندوز 10 مراسمی را در نیویورک برگزار کرد. در حالی که این شرکت اوایل 2017 را تاریخ رونمایی از این آپدیت اعلام کرده بود، منابع به “MSPoweruser” اعلام کرده‌اند که آپدیت جدید از اوایل ماه آوریل آغاز خواهد شد.

همانطور که “MSPoweruser” شرح می‌دهد انتظار می‌رفت آپدیت مورد نظر در ماه مارس رونمایی شود اما نسخه اصلی شماره 1704 نشان می‌دهد که ظاهرا آپدیت جدید با نام “Creators Update” در آوریل امسال در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در شماره آپدیت نامبرده شده، منظور از 17 همان سال 2017 و منظور از 04، چهارمین ماه سال یعنی آوریل است.

آپدیت ویندوز 10 جدید نیز مانند آپدیت سالانه آن در سال 2016، به اشکال مختلفی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود با رونمایی از این آپدیت، کاربران قادر خواهند بود آن را به صورت دستی دانلود کنند.

هنوز جزئیات مهمی درباره این آپدیت وجود دارد که ما از ان بی‌خبریم، اما طبق گفته‌های”MSPoweruser” از مایکروسافت انتظار می‌رود که ویژگی‌های جدید و رفع باگ‌های موجود تا قبل از ماه ژانویه را در این آپدیت به مرحله اجرا بگذارد.

طبق دانسته‌های ما مایکروسافت اعلام کرده که آپدیت جدید شامل رابط کاربری “Holographic” خواهد بود و جهت استفاده برای هدست‌های واقعیت مجازی جدید شرکت‌های “Dell”، “HP”، “Asus” و دیگر شرکت‌ها در سال 2017 به‌کار گرفته خواهد شد. علاوه بر این کاربران می‌توانند اشیا سه بعدی را در ورژن جدید برنامه “Paint” ویندوز طراحی کنند و از طریق برنامه “Beam”، بازی‌ها را با کیفیت 4K به نمایش بگذارند و البته از طریق برنامه “MyPeople” می‌توانند با دوستانشان ارتباط مستقیم برقرار کنند. احتمال می‌رود اخبار مرتبط با ویژگی‌های جدید اواخر این ماه به دستمان برسد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا