تکنولوژی

تلگرام Instant View را معرفی کرد، قاتل وب‌سایت‌ها

نمایش سریع Instant View امکان تازه‌ای است که امروز تلگرام روی اپلیکیشن موبایل خود فعال کرده است.  این امکان سرعت قابل توجهی را در دیدن صفحات وب از طریق تلگرام فراهم می‌کند و البته کاربران را از کلیک کردن روی لینک‌ها و رفتن به وب سایت‌ها هم بی نیاز می‌کند. 

تلگرام در توضیح این امکان جدید نوشته که در نسخه ۳.۱۴ این اپلیکیشن حالا هر لینکی که از سایت‌هایی چون Medium یا TechCrunch را در تلگرام به اشتراک بگذارید در پایین آن  Instant View  به چشم می‌خورد که با زدن روی آن صفحه اینترنتی مذکور به سرعت باز می‌شود. این موضوع باعث این می‌شود که کاربر زمان  چندانی را برای بازکردن لینک‌ها انجام تلف نکند و در عین حال دیگر دیتای قابل توجهی هم مصرف نخواهد شد. 

تلگرام گفته فعلا تعداد محدودی از سایت‌ها را به این قابلیت اضافه می‌کند اما به تدریج این شرکت می‌خواهد این قابلیت‌ را برای تمام صفحات وب و کل اینترنت فعال کند. 

تلگرام که در پایان مطلب خود در این زمینه خنده شیطانی را هم چاشنی کرده و در عین حال در طرح گرافیکی مرتبط با این موضوع مردی را نشان داده که روی صندلی خود نشسته و از طریق یک عینک به سگ خود نگاه میکند و ظاهرا می‌تواند حتی استخوان‌های سگ را از طریق این عینک ببینند. کنایه‌ای به اینکه میتوان از این طریق وب‌سایت‌ها را بدون ورود به آنها مشاهده کرد.

چنین موضوعی قطعا برای صاحبان وب سایتها جذاب نخواهد بود چراکه دیگر هیچ کلیکی از سمت تلگرام به سمت سایت آنها سرازیر نخواهد شد و در عین حال کاربران بدون مراجعه مستقیم به سایت آنها در جریان محتوای داخل صفحات و لینکها قرار می‌گیرند. 

مرتبط : تلگرام سرویس جدید تلگراف را معرفی کرد

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا