شبکه‌های اجتماعی

ممبر پروکسی تلگرام چیست؟ + بهترین سایت برای خرید

ممبر پروکسی تلگرام به ممبر‌های گفته می‌شود که کاربران از طریق تبلیغات پروکسی به کانال شما اضافه می‌شوند. با توجه به محدود شدن تلگرام در ایران خیلی از کاربران از پروکسی برای ادامه فعالیت در تلگرام استفاده می‌کنند پس تمامی کاربرانی که به پروکسی وصل هستند و جذب کانال شما می‌شوند ایرانی هستند. زمانی که کانال شما بالای تلگرام پین می‌شود و یا به عنوان اسپانسر پروکسی عمل می‌کند درنتیجه کاربرانی که از پروکسی استفاده می‌کنند کانال شما را می‌بینند و تمامی کسانی که وارد کانال شما می‌شوند کاربران هدفمند و واقعی هستند. پروکسی روشی جدید جهت دیده شدن کسب‌وکارها است و مناسب برای تمامی کانال‌های تلگرام اعم از: فروشگاهی، ارز دیجیتال و… است.

از چه سایتی می‌توان ممبر پروکسی خرید؟

سایت‌های متعددی هستند که خدمات ممبر پروکسی را تامین می‌کند اما سایت یافا برند، می‌تواند پیشنهاد بهتری برای شما باشد. زیرا که اولین وب‌سایتی بود که این خدمات را در اختیار کاربران قرار داده و از گذشته تا به امروز توانسته است اعتماد خوبی را در میان کاربران فراهم آورد. اگر قصد جذب ممبر پروکسی هدفمند و واقعی را دارید با شماره ۰۹۱۵۰۴۶۷۳۳۸ تماس بگیرید تا در کمترین زمان سفارش شما ثبت شود و یا به صفحه تبلیغات پروکسی تلگرام این وب‌سایت سر بزنید.

 قیمت ممبر پروکسی چگونه تعیین می‌شود؟

ممبرپروکسی درواقع به افرادی گفته می‌شود که از طریق تبلیغات پروکسی وارد کانال شما می‌شوند حالا قیمت‌گذاری این نوع تبلیغات با توجه به تعداد میزان وصلی کاربران به سرور پروکسی و اینکه تبلیغات شما در چه تایمی به‌صورت ساعتی و یا شبانه انجام شود متفاوت است.

میزان وصلی کاربران به سرور چیست؟

میزان وصلی کاربران به سرور از ۱۵۰ هزار وصلی شروع می‌شود و تا ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر می‌تواند پیش رود. به عنوان مثال فرض کنید شما کانال فروشگاهی دارید و می‌خواهید ممبر پروکسی دریافت کنید کانال شما به مدت ۱ ساعت (به انتخاب مشتری) با میزان وصلی ۳۰۰ کا اسپانسر پروکسی می‌شود و در بالای تلگرام پین می‌شود.

 هنگام خرید ممبر پروکسی چه نکاتی را باید دقت کنیم:

در نظر داشته باشید زمانی که کانال شما اسپانسر می‌شود باید نکاتی جهت اعتماد سازی کاربر رعایت کنید. در پایین به این نکات اشاره شده است:

  1. اگر کانال شما تازه تأسیس است و قصد تبلیغات هدفمند دارد در ابتدای کار نیاز دارید برای اعتماد سازی کاربر، ممبر خریداری کنید سپس تبلیغات انجام دهید.
  2. حتماً حتماً محتوای مفید و هدفمند بارگذاری کنید و از باکس‌های سؤال و جواب استفاده نمایید.
  3. در بایو کانال برای اعتماد مشتری به شما، شماره تماس و آدرس فروشگاه (در صورتی که دارید) قرار دهید.
  4. عکس پروفایل مناسب انتخاب کنید.
  5. در حین تبلیغات از محتوای فورواردی از کانال‌های دیگر استفاده نکنید.
  6. هر ۱ الی ۲ دقیقه به‌صورت مداوم پست گذاری انجام دهید.
  7. در حین تبلیغات آیدی کانال خود را تغییر ندهید.

 بازدهی خرید ممبر پروکسی یا اسپانسر پروکسی چطور است؟

بازدهی خرید ممبر پروکسی و یا اسپانسر پروکسی یکی از بهترین راه‌ها برای کمک به کانال شما است. زیرا با اسپانسر شدن کانال شما در حال حاضر، به دلیل استفاده خیلی از کاربران از پروکسی، کانال شما را در بالای تلگرام کاربران دیده خواهد شد. سپس کاربر با اختیار و با توجه به نیاز خود وارد کانال می‌شود هیچ‌گونه اجباری در عضو شدن کانال شما نیست. اگر محتوای شما کاربر پسند باشد کاربر با زدن join عضو کانال شما می‌شود.

 مزایای ممبر پروکسی

  • ریزش صفر به دلیل اختیاری بودن عضویت
  • مقرون به صرفه با توجه به کیفیت و سرعت
  • کمک به فروش و رشد کسب و کار

 منظور از تبلیغات پروکسی تضمینی چیست؟

توجه داشته باشید دریافت ممبر پروکسی تلگرام از طریق تبلیغات پروکسی هیچ‌گونه تضمینی در جهت تعداد میزان جذب ندارد. زیرا این نوع تبلیغات به‌صورت اختیاری بوده است. پس اگر مجموعه و یا شخصی به شما تضمین تعداد جذب دادند مطمئن باشید قصد زدن ممبر برای شمارا دارند. تضمین اصلی در کیفیت سرورهای پروکسی است. تمامی سرورها باید تقویت شده و قوی باشند.

 خرید ممبر پروکسی برای چه کانال‌هایی مناسب است؟

ممبر پروکسی برای تمامی کانال‌هایی که خدمات غیر حضوری و یا حضوری دارند و محصولات جوری است که می‌توانند ارسال به سراسر کشور را داشته باشند بسیار مفید است. زیرا این تبلیغات به‌صورت گسترده بوده و از سراسر ایران کانال شما را می‌بینند و وارد کانال شما می‌شوند. همین‌طور این نوع خرید ممبر همراه با تبلیغات برای کانال‌هایی مثل ارزدیجیتال و دیگر کانال‌های آموزشی صد درصد مؤثر است.

 آیا ممبر پروکسی با ممبر پاپ آپ متفاوت است؟

بله ممبر پروکسی کاربرانی هستند که از طریق اسپانسری پروکسی جذب کانال می‌شوند؛ اما ممبر پاپ آپ تلگرام به این صورت است که کانال شما در اپلیکیشن و سایت‌ها نمایش داده می‌شود و کاربر با وارد شدن به آن اپ و یا سایت، بنر شما برای شخص نمایش داده می‌شود و اگر نیازش باشد وارد کانال شما می‌شود.

اما نکته‌ای که در این نوع تبلیغ مهم است و باعث شده تبلیغات پاپ آپ کمتر دیده شود استفاده از قند شکن است. اگر کاربری قند شکن گوشی‌اش روشن باشد وارد سایت و یا اپلیکیشن‌های ایرانی نمی‌تواند بشود و شما قسمتی از ممبر خود را از دست می‌دهید و یا اگر خاموش باشد باز مجدد با زدن کلیک روی بنر شما نمی‌تواند وارد کانال تلگرامی شما بشود.

 میزان ریزش ممبر پروکسی به چه صورت است؟

دریافت این نوع ممبر چون از طریق تبلیغات پروکسی است و کاربر به اختیار خود وارد کانال شما می‌شود در نتیجه هیچ‌گونه ریزشی ندارد. ریزش در صورتی دارد که محتوای شما کاربر پسند نباشد و یا در حین تبلیغ محتوا شما تغییر کند در هر صورت کاربر اعتماد خود را از کانال شما از دست بدهد.

 منظور از ممبر پروکسی ساعتی چیست؟

منظور از ممبر پروکسی ساعتی به این معنی است که کانال شما در تایمی که انتخاب کرده‌اید در بالای تلگرام پین می‌شود و ساعتی تایم‌های ۱ ساعته و یا شبانه‌روزی ۱۰ ساعت است. ممبری که وارد کانال شما می‌شود بین همین تایم‌هایی است که کانال شما اسپانسر شده است.

جمع بندی

در مجموع استفاده از تبلیغات پروکسی می‌تواند شیوه بسیار مناسبی برای افزایش ممبر تلگرام و در نتیجه افزایش فروش باشد. به یاد داشته باشید که برای سفارش این نوع از تبلیغات از یک وب‌سایت معتبر و قابل اعتماد استفاده کنید تا کیفیت خوبی را در تبلیغات خود داشته باشید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا