تکنولوژی

ایرپاد اپل امسال عرضه نمی‌شود

اپل طی مراسمی که برای آیفون 7 گرفته بود اعلام کردند در اکتبر امسال ایرپاد(هدفون بی‌سیم اپل) عرضه می‌شود اما به تازگی این شرکت اعلام کرده عرضه این محصول با تاخیر انجام می‌شود. اپل همچنین گفته ما اعتقاد به عرضه محصول قبل از آماده بودن آن نداریم و این محصول هنوز برای مشتریان ما آماده نیست.

به این ترتیب باید تا اوایل سال 2017 منتظر دیدن هدفون بلوتوث اپل بمانیم. به گفته تحلیلگران در کارخانه چینی که محصولات اپل را تولید می‌کند، Airpod تا 3 یا 4 هفته دیگر هم به خط تولید اضافه نمی‌شود. این خبر یعنی اپل بازار خوب شب سال نو را از دست می‌‌دهد. ایرپاد 159 دلار قیمت دارد که اپل می‌توانست در این تعطیلات پول خوبی به جیب بزند اما حالا باید منتظر باشیم و ببینیم از این هدفون در روزهای عادی چقدر استقبال می‌شود.

این تاخیر یک خطر هم برای اپل دارد و آن هم این است که مردم جذب هدفون سامسونگ شوند. Gear IconX هدفون سامسونگ است که 199 دلار قیمت دارد یعنی 40 دلار از هدفون اپل هم گران‌تر است اما کیفیت بسیار بالای آن و اینکه ظاهرا هم بهتر از هدفون اپل در گوش جای می‌گیرد و هم از هدفون اپل کوچک‌تر است، می‌تواند عامل خوبی برای استقبال مردم باشد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا