تکنولوژی

بهترین بات‌ها توسط تلگرام اعلام شدند

تلگرام در اردیبهشت ماه امسال اعلام کرد که به بات‌نویسان 1 میلیون دلار جایزه می‌دهد. حالا امروز دور اول برندگان را اعلام کرد و 200 هزار دلار به آنان جایزه داد. در اولین دوره از معرفی برندگان تلگرام 5 روبات برتر را انتخاب کرد و به هرکدام از برندگان 25 تا 50 هزار دلار جایزه داد و به این ترتیب 200 هزار دلار بین 5 برنده تقسیم شده. در ادامه با روبات‌های برنده آشنا شوید.

 

ویرایش عکس

@icon8bot به شما امکان می‌دهد تا به عکس‌هایی که گرفته‌اید فیلترهای زیبایی اضافه کنید. این ربات خیلی سریع و با کمک یادگیری ماشین این کار را انجام می‌دهد.

 

کاربردی

@integram_bot یک روبات پرکاربرد است که به شما اجازه می‌دهد سرویس‌های مختلفی مانند ترلو، گیت‌هاب یا Bitbucket را در تلگرام استفاده کنید.

 

سرگرمی

@werewolfbot یک بازی بسیار پرطرفدار در جنوب شرق آسیا است که در آن افراد امکان چت کردن را دارند. این بازی خیلی قبل‌تر از اینکه تلگرام سرویس بازی خود را معرفی کند فعالیت می‌کرده.

 

گفت‌وگو

@Strangerbot روباتی است که شما را به یک فرد دیگر معرفی می‌کند بدون اینکه اطلاعات همدیگر را ببینید و شما می‌توانید به این ترتیب با یک فرد غریبه گفت‌وگو کنید. از این روبات در جنوب اروپا و به‌ویژه ایتالیا خیلی استقبال شده است.

 

مالی

@Octopocket_bot یک کیف پول هوشمند است که افراد مختلف در اروپا می‌توانند با استفاده از آن به حساب یکدیگر پول واریز کنند و همچنین این روبات می‌تواند با خودپردازهای اسپانیا هم کار کند.

 

تلگرام در ادامه گفت این معرفی‌ها و جوایز کماکان ادامه دارد و باقی برندگان هم به همین شکل بین 25 تا 50 هزار دلار جایزه می‌گیرند و هر دوره 200 هزار دلار بین آنها تقسیم خواهد شد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا