تکنولوژی

با تلویزیون‌های جدید هایسنس آشنا شوید

 هایسنس، شرکت تلویزیون سازی چینی قصد ارائه تلویزیون های پیشرفته خود در بازار آمریکا را دارد. این محصولات به صفحه نمایش بزرگتر، فناوری پیشرفته‌تر و قیمت گرانتر نسبت به نسل های قبلی می‌بالند. اما آیا قادر به‌رقابت هستند؟

نام تجاری(برند) عامل مهمی در انتخاب یک تلویزیون است. کافی است به تلویزیون‌های شرکت Vizio نگاه کنید که با وجود کیفیت تصویر فوق‌العاده، توسط بعضی خریداران که آنها را با محصولات سامسونگ یا سونی مقایسه می کنند، معمولا دست‌کم گرفته می‌شوند. حالا شرکت هایسنسن مشابه استراتژی Vizio را پیش‌گرفته است. آخرین فهرست تولیدات این شرکت مقرون به صرفه‌تر از حد انتظار قیمت‌گذاری شده‌اند، مانند تلویزیون‌های ارزان‌قیمت Roku و مدل‌های 4K کوچک‌ تا صفحه‌نمایش بزرگ 86 اینچ و فناوری بهتری مانند تاریکی موضعی و نقاط کوانتومی را ارائه دهند. همه این فناوری‌ها با قیمت بالا برای قشر ثروتمند در دسترس هستند.

فهرست محصولات تولیدی:

سری H8 شامل مدل‌های 50 و 55 اینچ و ابعاد تصویری 4K و سازگاری HDR را با قیمت‌ مناسبت‌تری از سری M تلویزیون‌های Vizio عرضه می‌کنند. ابعاد بزرگ این سری تا سقف 86 اینچ همین امکانات را ارائه می‌دهند. مدل 86 و 70 اینچ از فناوری پردازشی و تاریکی موضعی تمام صفحه یکسانی برخوردار هستند. مشخصه‌هایی که در سری M و تلویزیون‌های LCD پیشرفته مورد توجه قرار گرفتند. همچنین مدل 65 و 75 اینچ  دارای طیف رنگی عریض هستند که 83 درصد از DCI صفحه را پوشش می‌دهند، که نسبت به سری M شرکت Vizio بسیار بیشتر است.

ابعاد 65 اینچ و بالاتر تصویری با کیفیت 4K دارند و امکان HDR streaming از شبکه نتفلیکس و یوتیوب را پوشش می‌دهند. شرکت هایسنس از یک رابط تصویری با طراحی نوین استفاده کرده‌ است که شاید یک پله ترقی نسبت به سیستم ناکارآمد شرکت Vizio باشد.

سری H9 و H10 ممکن است مدل‌های نخستین تلویزیون‌های ULED که سال گذشته در CES به نمایش گذاشته شد را به‌یاد شما بیاورد. نوادگان آنها یک مدل 65 اینچ است که مشخصات نسبتا یکسانی با مدل H8 دارد و یک مدل 70 اینچ که مجهزترین آنهاست و قیمت نجومی دارد. این مدل دارای نقاط کوانتومی برای بهبود رنگ و نور پس‌زمینه با ویژگی تاریکی موضعی تمام صفحه با 320 ناحیه ‌است. اگر از سری رفرنس Vizio و سری Z سونی چشم‌پوشی کنیم، قطعا مدل‌های H9 و H10 مدعیان بزرگی هستند.

مدل H9900 Laser TV هم یک تلویزیون 100 اینچ دارای مشخصه floor mounted و پروژکتر short-throw با پرده نمایش و صدای فراگیر است. این مدل دارای فناوری HDR و ابعاد‌تصویری 4K است. ماشین نور لیزری یعنی دیگر نیازی به وجود لامپ در تلویزیون نیست.

فهرست تولیدات اخیر شرکت هاینسن

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

‫50 دیدگاه ها

  1. شرکت هایسنس یک شرکت چینی که 60 درصد سهامش مال کشور استرالیاست و 50 درصد از بازار لوازم الکترونیک استرالیا رو در دست داره به نوعی میشه گفت تلویزیونهای هایسنس در حد استانداردهای اروپا در حال تولید می باشد که سری جدید این برند با غولهای صنعت تلویزیون مثل سونی . سامسونگ و ال جی رقابت میکنه من خودم تلویزیون مدل 6100 Aفورکی اسمارت رو پس از کلی تحقیقات خریدم و با کلی امکانات فوق العاده و یک تصویر شفاف و با کیفیت مواجه شدم که نسبت به پول پرداختی برای این تلویزیون بسیار عالی و با صرفه است و در کنار تلویزیون سونی مدل 8000 فورکی که دارم همزمان یک فایل تصویری 4k روپخش کردم و واقعا دیدم تفاوت چندانی با سونی که قیمتش سه برابر این تلوزیون نداره سیستم عاملش هم بسیار قوی و کار کردن با اون خیلی راحته و برای وب گردی و اتصال به اینترنت با سرعت بالا هیچ مشکلی نداری در هر صورت برای یک تلویزیون میان رده این امکانات و کیفیت در کنار قیمت مناسب لذت خوبی از خرید به شما میده البته باید بگم که نسخه های فیک و قلابی و های کپی این برند توی بازار موجوده که اکثرا از بانه و گناوه وارد بازار شده که کیفت تصویری خیلی بدی دارند پس مواظب باشید حتما از نمایندگی و یا فروشگاهای معتبر خرید کنید .

    1. سلام
      نسبت به پول پرداختی خرید یک تلویزیون میان رده از برند هایسنس با قابلیت های بالا و کیفیت قابل قبول صد در صدر انتخاب خوبی متونه باشه البته باید حتما نمونه اصلی این برند رو خریداری کنی که صد البته بهتر از تلویزیونهای ایرانی بی کیفیت و هم قیمت هایسنسه

    1. سلام
      احمد جان hdr یک سیستم هوشمند تصویری است برای تفکیک رنگ سیاه و عمق دادن به تصاویر برای وضوح بالاتره تصویره چیزی نیست که گزینه ای برای فعال کردن در منو داشته باشه یعنی بصورت اتومات در حین پخش تصاویر با پارال شدن در فضای محیط تصویری واقعی به شما نشان می دهد و درج hdr روی کارتن تلویزیون نشانگر قابلیت های این محصول می باشد مثلا شما تلویزیون full hd که میخرید آیا گزینه full hd جایی درج شده که شما ببینید در واقع نه منظور پخش فایل های full hd با کیفیت بالا می باشد

  2. سلام دوستان من یه ال ای دی هایسنس 43 اینچ اسمارت خریدم منتهی همه ی شبکه هارو نشون نمیده جستجو هم چن بار زدم ولی نمیاره شبکه ای مث نمایش و ای فیلم و ورزش رو پیدا نمیکنه لطفا راهنمایی کنید باید چیکار کنم؟؟

  3. با سلام من یه تلویزیون هایسنس 55 خریدم خود نماینده شرکت هایسنس برا تحویل تلویزیون اومد اما متاسفانه داخل کارتون شکسته بود اما شرکت هیچ گونه خدماتی در مورد این تلویزیون نمیده پس بهتر از برند هایسنس که هیچ گونه خدمات پس از فروشی نداره استفاده نکنیم

    1. سلام
      محمد جان همینطور که بالا توضیح دادم متاسفانه تلویزیون هایسنس برندی هست که نمونه های فیک قلابی و فول کپی زیادی توی بازار داره و با نمونه های اصلی قابل مقایسه نیست بنابراین مطمئن باش که تلویزیون شما فیک بوده

    2. سلام
      محمد جان همینطور که بالا توضیح دادم متاسفانه تلویزیون هایسنس برندی هست که نمونه های فیک قلابی و فول کپی زیادی توی بازار داره و با نمونه های اصلی قابل مقایسه نیست بنابراین مطمئن باش که تلویزیون شما فیک بوده

      1. سلام منصور جان من یه هاینس ۵۵ سری ۷ دارم میشه راهنمای کنید در سیستم ویدا چه اپ های میتوان نصب کرد؟ و ایا اصلا میشود اپ جدید به این سیستم اضافه کرد؟ من هر‌چی سعی میکنم نمیتونم او جدید به جز اپ های که در‌مارکت خودش است نصب کنم لطفا توضیح دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا