تکنولوژی

انتشار مشخصات Mi 5s شیائومی

پیش از این و در ماه ژوئن خبرهایی در خصوص برنامه‌ریزی شیائومی برای تولید Mi 5s، به عنوان نسخه به‌روزرسانی شده Mi 5 به گوش می‌رسید و حالا مشخصات بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر شده است. 

به گزارش وب‌سایت فون‌آرنا، اطلاعات غیررسمی، از به‌کارگیری صفحه‌نمایش 5.15 اینچی در کنار قابلیت فورس‌تاچ در این گوشی خبر می‌دهند. علاوه بر این، تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون 821 در قالب استفاده از پردازنده چهارهسته‌ای با فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 530، شش گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع UFS 2.0 در این محصول به‌کار گرفته شده است. 

تا پیش از این گفته می‌شد نسخه مجهز به 3 گیگابای رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در کنار نسخه 4 گیگابایت رم مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت. در قسمت پشتی این محصول، از دوربین 16 مگاپیکسلی در قالب تجهیز به لرزش‌گیر اپتیکال چهار محوره با دیافراگم f/1.8 استفاده شده است. باتری 3490 میلی‌آمپر ساعتی در کنار قابلیت شارژ سریع نسخه سوم و درگاه یو‌اس‌بی نوع C از دیگر مشخصات این محصول است. ضخامت 7.25 میلی‌متری، وزن 147 گرمی و پشتیبانی از NFC هم در میان اطلاعات این گوشی هوشمند به چشم می‌خورد. این ترکیب به آن معنا است که Mi 5s امکان استفاده از سیستم پرداخت Xiaomi Pay را هم خواهد داشت. در این پرداخت‌ها، اسکنر تشخیص اثرانگشت اولتراسونیک کوالکام هم استفاده خواهد داد. 

با انتشار این اطلاعات، گام بعدی آن است که منتظر صدور گواهی TENAA برای این محصول شیائومی باشیم. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا