تکنولوژی

پخش زنده بازی‌های پلی‌استیشن به ویندوز می‌آید

سونی اعلام کرده سرویس استریم بازی‌های ویدئویی خود یعنی PlayStation Now که تا قبل از این فقط برای کنسول‌هایی مثل پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و ویتا قابل استفاده بود از پاییز آینده برای رایانه‌های ویندوزی هم قابل استفاده می‌شود.

PlayStation Now دارای بعضی از عنوان‌های محبوب پلی‌استیشن 3 و بازی‌های انحصاری سونی مثل سری Uncharted، The Last of US و God of War است. همه این عنوان‌ها با عرضه سرویس استریم سونی برای ویندوز، در دسترس کاربران خواهند بود.

سونی آداپتور بی‌سیمی را هم برای دسته بازی DualShock 4 در نظر گرفته تا توانایی‌های ارتباطی این کنترلر بازی را برای رایانه‌های مجهز به ویندوز یا مک ارتقا بدهد. علاوه بر این، امکان استفاده از قابلیت‌هایی مثل سنسورهای حرکتی و ورودی مخصوص هدست استریو هم برای کاربران مهیا می‌شود. سخت‌افزار پیشنهادی برای استفاده از سرویس PlayStation Now به این صورت اعلام شده است:

· ویندوز 7 (سرویس پک 1)، 8.1 یا 10

· پردازنده اینتل Core i3 با فرکانس کاری 3.5 گیگاهرتز یا AMD A10 با فرکانس 3.8 گیگاهرتز و البته محصولات سریع‌تر

· 300 مگابایت فضای ذخیره‌سازی، 2 گیگابایت یا مقدار بیشتر رم

· کارت صوتی، پورت یو‌اس‌بی

· ارتباط اینترنتی با حداقل سرعت 5 مگابیت بر ثانیه

این سرویس پیش از همه در اروپا عرضه می‌شود و بعد از آن کاربران آمریکای شمالی امکان استفاده از آن را خواهند داشت. با این وجود، هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نشده است. قیمت استفاده از این سرویس هم هنوز مثل سابق، 19.99 دلار برای یک ماه و 44.99 دلار برای سه‌ماه خواهد بود. 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا