تکنولوژی

Azure مایکروسافت بهترین پلتفرم ابری جهان شد

مرکز تحقیقاتی گارتنر در گزارش «Magic Quadrant ابری در زیرساخت‌های به‌عنوان خدمات» (IaaS) پلتفرم Zure مایکروسافت را به عنوان محبوب‌ترین فضا برای ابزارهای تحلیلی سازمانی معرفی کرد. این سومین سال متوالی است که پلتفرم مایکروسافت در سری ابزارهای تحلیلی Magic Quadrant عنوان نخست را به دست می‌‌آورد.

به گزارش همکارن‌سیستم، پلتفرم پردازش ابری Azure مایکروسافت به کاربران امکان می‌دهد شبکه‌های مجازی، سیستم‌های ذخیره‌سازی چندکاربری و سیستم‌های ذخیره‌سازی محتوامحور ایجاد کنند و همچنین، شبکه‌های قوی تحلیل داده را برای سازمان خود در اختیار بگیرند در عین حال بتوانند راهکارهای مختلف را به صورت هم‌زمان استفاده کنند.

«نِسیپ اوزیوسِل» مدیر راهکارهای سازمانی و پردازش ابری مایکروساسافت در منطقه خلیج فارس گفت: «ما مفتخریم که Azure مایکروسافت برای سومین سال متوالی عنوان بهترین پلفترم پردازش ابری در لیست Magic Quadrant را به دست آورده است».

او در این خصوص توضیح داد: «فضای پردازش ابری همچنان به عنوان یک ابزار کارآمد برای کسب‌ و کارها مورد استفاده قرای می‌گیرد. ما همواره بر ارایه بهترین فناوری‌ها تاکید داریم و بنابراین مشتریان ما می‌توانند بدون ارتقا شبکه‌های رایانه‌ای یا به‌روزرسانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از بهترین خدمات بهره‌مند شوند. سیستمAzure مایکروسافت به صورت باز، انعطاف‌پذیر و متناسب با فضای سازمانی عرضه می‌شود و ما معتقدیم برای توسعه سازمانی و رقابت با محصولات مشابه به اندازه کافی تقویت شده است».

گزارش تحلیلی گارتنر همچنین اعلام کرد مایکروسافت سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای را انجام داده است و در بازار جهانی سیستم‌های زیرساخت به عنوان خدمات (IaaS) بسیار توانمند عمل می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا