تکنولوژی

رونمایی از اپلیکیشن پایگاه اینترنتی معلولان ایران

پایگاه اطلاع رسانی معلولان ایران در آستانه مسابقات المپیک و پارالمپیک از اولین اپلیکیشن جامع حوزه ورزش معلولان مبتنی بر موتور پازلی رونمایی کرد.

به گفته ی محمدرضا دشتی، مدیر پایگاه اینترنتی معلولان ایران موسوم به شمعدانی، این اپلیکیشن به محمود خسروی وفا رییس فدراسیون جانبازان و معلولان به پاس یک عمر تلاش برای جانبازان و معلولان اهدا شده است و به سه پرسش اساسی افراد معلول و جانبازان درباره محل، نوع و نحوه انجام ورزش‌ها پاسخ می‌دهد: «در این نرم افزار موبایلی اطلاعات پایه و مهمی شامل اسامی بیش از دهها ورزشگاه در سراسر کشور که امکان حضور معلولان در آنجا هست و رشته های ورزشی فعال در آنها به تفکیک استانی و شهری، اطلاعات تماس ادارات و هیات های ورزشی استانهای کشور برای راهنمایی جانبازان و معلولان، و معرفی بالغ بر 40 رشته ورزشی پارالمپیک تابستانی و زمستانی و ورزشهای همگانی قرار دارد که عزیزان علاقه مند در دورافتاده ترین نقاط کشور میتوانند از حداقل امکانات ورزشی شهر خود مطلع شوند.» 

مدیر پایگاه اینترنتی معلولان ایران (شمعدانی) با ذکر این نکته که ایران جزو معدود کشورهایی است که برای ورزش افراد معلول خود اپلیکیشن اختصاصی دارد؛ افزود: «این اپلیکیشن که مبتنی بر موتور پازلی است در حال حاضر برای اندروید ساخته شده. همچنین به زودی اپلیکیشن مسابقات پارالمپیک ریودوژانیرو برزیل به زبان فارسی برای اطلاع رسانی از رویدادهای این مسابقات  با کمک پازلی منتشر خواهد شد. علاقه مندان میتوانند   موبایل این حوزه را به صورت رایگان از نشانی www.para.shamdani.com دریافت کنند.»

مصطفی لطفی، مدیر روابط عمومی اپلیکیشن ساز آنلاین پازلی هم در ادامه از ارایه بسته ویژه برای مجموعه های ورزشی، به همراه اپلیکیشن ورزش افراد دارای معلولیت، خبر داد و گفت: «مدیریت یک باشگاه یا تیم ورزشی و به طور همزمان ارتباط با طرفداران میتواند فشار زیادی را دربرداشته باشد؛ فشاری که حتی ممکن است لذت ورزش را از ما بگیرد. با کمک گرفتن از قدرت یک اپلیکیشن موبایل میتوان لذت ورزش را حفظ کرد و تمام کارهای ضروری دیگر را به راحتی سامان داد. پازلی با ارایهی امکان طراحی آسان و خودکار اپلیکیشن، به کمک باشگاهها  و تیمهای ورزشی آمده است.» 

 پازلی به همراه رونمایی از بسته ورزشی چند نرم‌افزار موبایل دیگر هم منتشر کرد که از جمله مهمترین آنها میتوان به اپلیکیشن اخبار المپیک و اپلیکیشن طرفداران تیم ملی والیبال اشاره کرد. مطابق آنچه در وبگاه رسمی پازلی آمده است، از جمله امکانات این دسته نرم افزارها میتوان به پروفایل بازیکنان، اخبار، افتخارات، گالری تصاویر، رویداد های پیش رو، امکانات، ساعات کاری مجموعه ورزشی و …  اشاره کرد.

علاقه مندان به کسبوکار اینترنتی میتوانند برای دانلود نرم افزار ورزش برای افراد دارای معلولیت ، طرفداران تیم ملی والیبال و یا ساخت اپلیکیشن موبایل اختصاصی باشگاه، تیم یا مجموعه ورزشی به سایت پازلی به نشانی  www.puzzley.irمراجعه  کنند .

منبع : روابط عمومی پازلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا