تکنولوژی

رونمایی شیائومی از دستبند سلامتی Mi Band 2

شرکت شیائومی را باید سلطان بلامنازع بازار گوشی‌های هوشمند در کشور چین به حساب آورد اما سیاست‌ها و تولیدات این شرکت هیچ‌گاه به تولید گوشی‌های هوشمند محدود نشده و با رونمایی از محصولات مختلف مانند Mi Drone,Mi Box و یا Mi Cube، این شرکت به حوزه‌های دیگر نیز گام نهاده است.
در همین راستا، شیائومی از دستبند جدید سلامتی خود با عنوان Mi Band 2 رونمایی کرده که پاسخی به محصولات عرضه شده در قالب برندهای مطرح بازار مانند فیت‌بیت و بلیز به حساب می‌آید.
Mi Band 2 نسل سوم دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی شیائومی و ادامه‌دهنده راه محصول پیشین این شرکت یعنی Mi Band Pulse خواهد بود. این دستبند، اولین محصول الکترونیکی شیائومی است که به صفحه‌نمایش‌ OLED در کنار دیگر قابلیت‌های جدید تجهیز شده است. بهره‌مندی از صفحه‌نمایش 0.42 اینچی در کنار پوشش شیشه‌ای ویژه به منظور کاهش جذب اثرانگشت از دیگر مشخصات این محصول است.
سنسور اپتیکال اندازه‌گیری تعداد ضربان قلب، الگوریتم به‌روزرسانی شده برای اندازه‌گیری تعداد گام‌های طی شده و بررسی وضعیت خواب و کالری مصرفی کاربر نیز در میان دیگر مشخصه‌ها به چشم می‌خورد. این محصول حتی می‌تواند هشدارهایی را در خصوص نشستن طولانی مدت پیش روی کاربر قرار دهد.
با یک بار شارژ، امکان استفاده از این دستبند به مدت 20 روز امکان‌پذیر بوده و استاندارد IP67 نیز به‌منظور ایجاد سد دفاعی در برابر نفوذ آب در این محصول پیاده‌سازی شده است. در قسمت پایین صفحه‌نمایش این محصول، کلید ویژه‌ای به منظور جابه‌جایی میان انتقال پخش روی صفحه‌نمایش‌های مختلف مشاهده می‌شود.
Mi Band 2 امکان بازکردن قفل صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند شیائومی و مشاهده هشدارها را نیز برپایه استفاده از قابلیت ارتباطی بلوتوث 4.0 امکان‌پذیر می‌کند.
این محصول از هفتم ژوئن سال جاری میلادی با قیمت 23 دلار در بازار چین به فروش می‌رسد اما هنوز اطلاعاتی در خصوص عرضه آن در دیگر بازارها منتشر نشده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا