تکنولوژی

مسدود کردن تبلیغات در محصولات جدید ایسوس

قابلیت مسدود کردن نمایش تبلیغات امروزه در اکثر دستگاه‌های الکترونیکی موجود در بازار قابل استفاده است اما کم‌تر مشاهده می‌کنیم که چنین قابلیتی به‌طور پیش‌فرض در این محصولات وجود داشته باشد. با این وجود، ایسوس قصد دارد در محصولات تولیدی خود که از آغاز سال 2016 به بازار عرضه می‌شوند، این روند را تغییر داده و تمامی دستگاه‌های همراه مجهز به قابلیت‌های استفاده از وب را به برنامه AdBlock Plus تجهیز کند. 

این قابلیت نه‌تنها در مرورگر پیش‌فرض این شرکت برای دستگاه‌های هوشمند، قابل استفاده خواهد بود بلکه به‌طور پیش‌فرض هم فعال شده است. با این تفاسیر برای بازدید از وب‌سایت‌های مختلف، نیازی به دست و پنجه نرم‌ کردن با تبلیغات مختلف و مزاحم نخواهد بود.

مرورگر تولیدی ایسوس تنها 15 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد که در مقایسه با صدها میلیون کاربر مرورگرهای محبوب‌تر، آمار چندان بالایی به حساب نمی‌آید تا تاثیر این قابلیت بر شبکه وب متکی به نمایش تبلیغات، آنچنان چشمگیر نباشد. علاوه بر این، در صورتی که شما از جمله کاربرانی هستید که پس از خرید دستگاه‌های الکترونیکی جدید سریعا به سمت استفاده از مرورگرهایی مانند کروم و یا فایرفاکس می‌روید، از این قابلیت سود چندانی نخواهید بود. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا