تکنولوژی

عرضه گوشی ZenFone ایسوس تا هفته آینده

شرکت ایسوس دی ماه سال گذشته در نمایشگاه Consumer Electronics Show( CES) از گوشی ZenFone AR رونمایی کرد و آن را به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به رم 8 گیگابایتی معرفی کرد. اما علاوه بر حافظه داخلی زیادی که این گوشی دارد، مشخصه خاص دیگری نیز دارد.

این گوشی هوشمند ایسوس، یکی از معدود دستگاه‌هایی است که از پروژه Google Tango پشتیبانی می‌کند. این گوشی مجهز به 3 دوربین است که به کاربر این امکان را می‌دهد در فضای محصور، تصاویر سه بعدی خلق کند. دوربین اصلی گوشی زن فون ای آر، 23 مگاپیکسل است که همراه با سنسورهای Sony IMX318 عرضه می‌شود و همینطور به قابلیت‌هایی نطیر ردیاب حرکتی(Motion Tracking) و تشخیص عمق(Depth Sensing) نیز مجهز است.

با وجود اینکه این گوشی در اوایل سال میلادی جاری معرفی شد، اما تا کنون برای خرید عموم عرضه نشده است ولی ظاهرا شرکت ایسوس تصمیم گرفته علاقه مندان را بیش از منتظر نگذارد و دعوت نامه برنامه عرضه رسمی را منتشر کرده است.

گوشی Asus ZenFone AR چهارشنبه هفته آینده( چهاردهم ماه ژوئن) در تایوان به صورت رسمی عرضه خواهد شد و تا ماه جولای نیز در دسترس کاربران بازار کشور آمریکا قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که این گوشی بر اساس میزان حافظه( 6 و 8 گیگابایت)، در قیمت‌های مختلفی عرضه خواهد شد که البته تنها مدل 6 گیگابایتی آن به بازار آمریکا راه پیدا خواهد کرد.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا