تکنولوژی

حذف باگها از ویندوز 10

 

مایکروسافت در حالی خبر انتشار ویندوز 10 را اعلام کرده که این نسخه با تغییرات گسترده ای مواجه شده تا باگ های موجود در ویندوزهای گذشته را حذف و به عرضه برترین ویندوز خود بپردازد.

ویندوز 8، ویندوزی نبود که مخاطبان به آن علاقه مند باشند و دارای باگ هایی بود که کاربران را برای حذف ویندوز جدید و نصب ویندوزهای قبلی ترغیب می کرد. اما ویندوز 10 دستخوش تغییرات گسترده ای شده که برخی از کارشناسان از این تغییرات با عنوان تغییرات انقلابی یاد می کنند.

تری میرسون، سخنگوی مایکروسافت در رابطه با ویندوز جدید می گوید: «ویندوز 10 برترین پلتفرم ارائه شده تا به امروز خواهد بود. این پلتفرم به سادگی می تواند حجم گسترده ای از برنامه ها را انجام داده و از لحاظ سخت افزاری نیز تجربه متفاوتی را پیش روی کاربران قرار خواهد داد.»  یکی از جذابیت های ویندوز 10 را می توان در یکپارچه شدن تبلت، دسک تاپ تا ایکس بکس ها دانست.

در این ویندوز، کاربر از ارتباط برتری بین سخت افزارها برخوردار خواهد شد. زمانی که کاربر در حال استفاده از رایانه یا لپ تاپ خود است، ویندوز تغییر شکل می دهد تا کاربر بتواند از ماوس و صفحه کلید به بهترین نحو استفاده کند یا با اتصال موس و صفحه کیبورد به دستگاه، ارتباط کاربری متفاوتی از نوع هوشمند شکل می گیرد. اگر این ویندوز روی تبلت نصب شود، با استفاده از ابزارهای لمسی باعث تغییراتی در این ویندوز خواهد شد تا کاربران تجربه متفاوتی داشته باشند.

منبع : مهر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا