تکنولوژی

مشخصات گوشی ۶ هزاردلاری لامبورگینی

کارکردن با یک گوشی ۶ هزاردلاری چگونه است؟ این چیزی است که در نمایشگاه CES امسال و توسط شرکت لامبورگینی به عنوان یک گوشی لوکس به معرض نمایش گذاشته شده است. 
Lamborghini 88 Tauri اما در واقع یک گوشی با امکانات جدید نیست آنچه قیمت این گوشی را به ۶ هزار دلار رسانده نوع دیزاین این گوشی و استفاده از ظرافت‌هایی در طراحی است که آن را با متریال ساخت ماشین‌های لامبورگینی شبیه کرده به همراه مجموعه‌ای از هدفون‌های گرانقیمت است . در واقع این گوشی از ترکیبی از چرم و فلز ساخته شده است. 
 
 
این گوشی صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰ دارد و خود لامبورگینی می‌گوید که این صفحه ضد ضربه و ضد خش است و از همان شیشه‌ای در آن استفاده شده که در شیشه‌های ماشین‌های لامبورگینی استفاده می‌شود. 
مشخصات فنی این گوشی  بسیار خوب است اما نه آنچنان که از یک گوشی با این قیمت انتظار می‌رود. سیستم عامل آن اندروید ۴.۴.۴ کیت کت است و نه آخرین نسخه اندروید ( لولیپوپ) و دوربین آن ۲۰ مگاپیکسلی است و دوربین جلویی ان هم ۸ مگاپیکسلی است. پردازنده ۲.۳ گیگاهرتزی چهار هسته‌ای کوالکام Snapdragon 801 روی این گوشی سرعت آن را بسیار افزایش داده و ۳ گیگابایت RAM هم به این مجموعه اضافه شده است. 
یک باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری و ۶۴ گیگابایت فضای حافظه وجای دو سیم کارت از دیگر مشخصات این گوشی است. 
نکته جالب توجه اینکه تنها تعداد محدودی از این گوشی تولید و به فروش می‌رسد یعنی ۱۹۴۷ دستگاه و دلیل انتخاب آن هم سال ۱۹۴۷ است که لامبورگینی در این سال تاسیس شده است. 
 
 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫30 دیدگاه ها

  1. سلام … واقعا متاسفم برای کسانی که همینجوری پشت کسی حرف میزنن…هستند کسانی که زحمت کشیدند و پول به دست اوردند و هستند کسانی حروم خور… و این که کسی که توان خرید این رو داره میتونه با پولش دل فقیرانی رو شاد کنه که صدبرابر بهتر از لایک و فالوئر ….یاعلی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا