تکنولوژی

مشخصات گوشی ۶ هزاردلاری لامبورگینی

کارکردن با یک گوشی ۶ هزاردلاری چگونه است؟ این چیزی است که در نمایشگاه CES امسال و توسط شرکت لامبورگینی به عنوان یک گوشی لوکس به معرض نمایش گذاشته شده است. 
Lamborghini 88 Tauri اما در واقع یک گوشی با امکانات جدید نیست آنچه قیمت این گوشی را به ۶ هزار دلار رسانده نوع دیزاین این گوشی و استفاده از ظرافت‌هایی در طراحی است که آن را با متریال ساخت ماشین‌های لامبورگینی شبیه کرده به همراه مجموعه‌ای از هدفون‌های گرانقیمت است . در واقع این گوشی از ترکیبی از چرم و فلز ساخته شده است. 
 
 
این گوشی صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰ دارد و خود لامبورگینی می‌گوید که این صفحه ضد ضربه و ضد خش است و از همان شیشه‌ای در آن استفاده شده که در شیشه‌های ماشین‌های لامبورگینی استفاده می‌شود. 
مشخصات فنی این گوشی  بسیار خوب است اما نه آنچنان که از یک گوشی با این قیمت انتظار می‌رود. سیستم عامل آن اندروید ۴.۴.۴ کیت کت است و نه آخرین نسخه اندروید ( لولیپوپ) و دوربین آن ۲۰ مگاپیکسلی است و دوربین جلویی ان هم ۸ مگاپیکسلی است. پردازنده ۲.۳ گیگاهرتزی چهار هسته‌ای کوالکام Snapdragon 801 روی این گوشی سرعت آن را بسیار افزایش داده و ۳ گیگابایت RAM هم به این مجموعه اضافه شده است. 
یک باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری و ۶۴ گیگابایت فضای حافظه وجای دو سیم کارت از دیگر مشخصات این گوشی است. 
نکته جالب توجه اینکه تنها تعداد محدودی از این گوشی تولید و به فروش می‌رسد یعنی ۱۹۴۷ دستگاه و دلیل انتخاب آن هم سال ۱۹۴۷ است که لامبورگینی در این سال تاسیس شده است. 
 
 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫30 دیدگاه ها

  1. من پول ندارم گوشی 500تومنی بخرم اونوخ شما گوشی میخرید 23میلیون اگه پولتون اضافه هست برا من یکی گوشی بخرید خوشحال میشم خخخخ هرکه قرار شد برام بخره بگه من شماره کارت بدم

  2. من یه اکبند و پلمپ باز نشدش رو دارم 23 میلیون هم نمیخواد پول بدی 19 میلیون میفروشمش
    حالا اونایی که میگن میخوایم اعلام کنن ببنم واقعا میخوان
    اگه خواستین جواب بدین شمارمو میدم بهش تماس بگیره باید چکش کنه

  3. سلام به همه
    واقعا گوشی جذابی هست ومن خیلی ازش خوشم میاد ودوست دارم بخرمش اما برای خریدنش باید سرخیلی ها کلاه بزارم واین قانون خریدنهای چیزهای گرون قیمته.دوستان عزیز هیچکدوم ما نباید خودمونو ثروتمند بدونیم چون باید بدونیم چقدرسرمایه داشته باشیم پولداریم.امروزتواین دنیا وزمانه هرکس تونست سرمردم بیشترکلاه بزاره ثروتمنده اونهایی که مارو سرگرم بدبختیهامون کردن تا نتونیم به چیزی فکرکنیم این حق ما نبود میدونم اینجا جای این حرفها نیست اما بایدبدونیم همه چیزبه هم ربط داره تواین دنیا ما تحریم های زیادی رو تحمل کردیم وبه سختی عذاب دیدیم ما شکستیم وبرای شکستنمون تعبیر کردن که بشکنیم تا جوانه بزنیم.درست گفتن اونهایی که گفتن درزمان تحریم وفشارزیاد تحمل کنید ایا مدیران وتمام کسانی که دردولت ونظام برجسته هستن که ماهی فلان قدردرامد دارن براشون تحریم چه تاثیری داره هرچی که گرون بشه براشون اصلا مهم نیست چون جاشون گرمه واین ماهستیم که توفشاریم.شاید بنظربرسه من یه دشمن یا ضدانقلاب ویا هرچیزه دیگه باشم اما واقعیت اینه من یه ایرانی دردکشیدم وهمیشه دردم بیشترمیشه وقتی دردهای جامعه خودمو میبینم واین خیلی تلخه…لطفا دوستانی که اینجا هستید فکرنکنید صحبتم ازپولدار شماها ویا پدرانتون هستن نه اونهایی که پول مردموانقدرخوردن که میلیاردبراشون پول خورده…من یه گوشی ساده دارم نه اینکه پول گوشی خوب یا دریه حدی رو نداشته باشم اما گوشی ساده دارم چون هنوز خیلی ها هستن که نیازبه کمک دارن ازهموطنانمون.میشه با پول این گوشی گرون قیمتی که به اسم لامبرگینی هستشو مقداریشو برای لبخند به کسانی که نیازدارن.وبدونیم که هیچکس انقدرفقیرنیست که نتونه لبخندی به کسی ببخشه وهیچکس انقدرثروتمندنیست که نیازبه لبخندی نداشته باشه پس باهم دوست باشیم وهمدیگرو دوست داشته باشیم موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا