تکنولوژی

فروش لب‌ تاپ اپل به قيمت ۹۷۷ هزار دلار

 

حتی رایانه‌های شخصی دست‌ساز از جنس پلاتین، طلا و الماس هم تاکنون با قیمت ارزان‌تر از RED Mac Pro فروخته شده‌اند. این لپ‌تاپ اپل در یک حراجی نزدیک به یک میلیون دلار فروخته شد.

 لپ‌تاپ Mac Pro اپل که به قیمت 3 هزار دلار در بازار به فروش می‌رسد در خانواده رایانه‌های قابل‌حمل گران طبقه‌بندی می‌شود. اما یک مدل از این محصول که به رنگ قرمز ساخته شده است، به نفع یک انجمن خیریه به قیمت 977 هزار دلار فروخته شد.

 از قبل پیش‌بینی شده بود که لپ‌تاپ RED Mac Pro با قیمت 50 هزار دلار به فروش برسد،‌ اما زمانی که حراج برای فروش این محصول برگزار شد، برنده نهایی حاضر شد برای آن نزدیک به یک میلیون دلار بپردازد.

لازم به ذکر است که حتی رایانه‌های شخصی دست‌ساز از جنس پلاتین، طلا و الماس هم تاکنون با قیمت ارزان‌تر از RED Mac Pro فروخته شده‌اند.

البته باید توجه داشت، از زمانی که مطرح شد پول حاصل از فروش این محصول به انجمن خیریه اعطا می‌شود، اپل موفق شد هدفون چندرسانه‌ای همراه خود با رنگ قرمز را به قیمت 461 هزار دلار بفروشد که از قبل قیمت این محصول 25 هزار دلار پیش‌بینی شده بود.

“جانی ایو”( Jony Ive) که مدیریت طراحی بسیاری از محصولات اپل را برعهده دارد، طراحی لپ‌تاپ RED Mac Pro را نیز برعهده داشت.

لازم به ذکر است که نسخه معمولی این رایانه همراه تا ماه آینده وارد بازار جهانی نخواهد شد که پیش‌بینی می‌شود این محصول در زمان عرضه به بازار بین 3 تا 4 هزار دلار قیمت داشته باشد.

منبع : خبرگزاري‌ها

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. قیمت ماوس شیائومی Xiaomi BXSBMW02

    گوشی‌های سری Redmi Note 11T شیائومی ماه جاری معرفی خواهند شد

    ظرفیت باتری و سرعت شارژ شیائومی 12 اولترا فاش شد

    گزارش زومیت از افتتاح برند شاپ شیائومی در بازار موبایل ۱

    بررسی و نظرات کاربران در مورد گوشی ردمی 9T شیائومی – Xiaomi Redmi 9T

    شیائومی ردمی نوت 5A معرفی شد: دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل و قیمتی مقرون به صرفه

    mathrde.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b1%d8%b3%d9%85%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا