تکنولوژی

ایکس‌باکس وان اول آذر در فروشگاه‌هاست

 

ایکس‌باکس وانXbox one اول آذر می‌آید.

این همه چیزی است که از طرف مایکروسافت اعلام شده و به انتظارات دارندگان کنسول محبوب پایان داده است.

هشت سال قبل در اول آذر یا ۲۲ نوامبر مایکروسافت ایکس‌باکس ۳۶۰ را عرضه کرد. قیمت ایکس‌باکس وان ۴۹۹ دلار است و در واقع یک دستگاه ورا کنسولی و همه کاره در رابطه با تلویزیون و سرگرمی‌های مرتبط با آن است.

Play Station 4 رقیب اصلی ایکس‌باکس‌وان یک هفته زودتر از این تاریخ در فروشگاه‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت کنسول بازی سونی ۳۹۹ دلار است. ایکس‌باکس‌وان با یک داشبوردی عرضه می‌شود کهب کاربر اجازه می‌دهد با استفاده از آن سریعا به قابلیت‌های متنوعی دسترسی داشته باشد از پخش فیلم اینترنتی یا تماشای تلویزیون گرفته تا بازی.

این کنسول همچنین با نسخه به روز شده سنسور Kinect مایکروسافت عرضه می‌شود که اجازه کنترل‌های منتوع‌تری را با استفاده از حرکات دست به کاربر می‌ٔدهد.

به گفته مایکروسافت فروشندگان کنسول این شرکت پیش فروش آن را آغاز می‌کنند و این کنسول در ابتدای کار در ۱۳ کشور شامل استرالیا، اتریش، برزیل، کانادا،فرانسه، آلمان،ایرلند، ایتالیا، مکزیک،اسپانیا ، انگلیس ، آمریکا و نیوزلند در فروشگاه‌ها قرار خواهد داشت.

در همین حال به گفته مایکروسافت به دلیل مشکلات ناشی از نرم‌افزار ترجمه این محصول در بازارهایی چون روسیه و سوئد کمی دیرتر – اوایل سال آینده میلادی – در دسترس قرار خواهد داشت.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا