تکنولوژی

سونی لنز بلوتوثی عرضه می‌کند

سونی در اقدامی جالب، لنزهای جدیدی برای گوشی‌های هوشمند ارایه کرده که نیاز به اتصال فیزیکی به گوشی ندارند و فقط از طریق بلوتوث می‌توان با آنها عکاسی کرد.

لنزهای جدید سونی با نام QX ارایه شده‌اند و امکان استفاده از آنها بدون نیاز به اتصال به گوشی هوشمند وجود دارد. تا پیش از این گوشی‌های هوشمند یا تبلت لنزهای سونی را میزبانی و امکان عکاسی را فراهم می‌کرد، اما هم‌اکنون بدون اتصال فیزیکی بین دو دستگاه، لنزها کار می‌کند.
با توجه به اینکه این لنزها نمایشگری روی خود ندارند، نمی‌توان به تنهایی با آنها عکاسی کرد، بنابراین از طریق اتصال بی‌سیم با گوشی‌های هوشمند می‌توان عکس‌های خوب و با کیفیتی با آنها گرفت.
ارتباطات همراه سونی بخ موبایل و تجهیزات ارتباطی همراه شرکت ژاپنی سونی است، این شرکت قبلا تحت نام سونی اریکسون فعالیت می‌کرد، شرکتی که مشترکا توسط دو شرکت سونی ژاپن و شرکت ارتباطاتی سوئدی اریکسون در سال ۲۰۰۱ برای تولید موبایل تاسیس شده بود.
دفتر مرکزی شرکت در منطقه همراسمیت شهر لندن قرار دارد. این شرکت تیم‌های توسعه و تحقیقی دیگری در کشورهای سوئد، ژاپن، چین، کانادا، هلند، ایالات متحده، هند و بریتانیا هم دارد.

منبع : موبنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا