تکنولوژی

ارايه سيم کارت های اعتباری تا اوسط يا اوايل زمستان به تاخير افتاد

ایسنا – مجرى سيم‌كارت‌هاى اعتبارى شركت مخابرات ايران گفت: سيم‌كارت اعتبارى به جهت موانعى كه باعث تاخير در اجراى پروژه شده است، اوايل يا اواسط زمستان در اختيار مردم قرار مى‌گيرد.

“دكتر علمايى” در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزارى دانشجويان ايران(ايسنا)، در مورد روند پروژه‌ى سيم‌كارت‌هاى اعتبارى، گفت: پروژه‌ى سيم‌كارت‌هاى اعتبارى، طرح عظيمى است كه سابقه‌ى انجام آن در كشور، هم در بخش دولتى و هم در بخش خصوصى وجود نداشته است، در نتيجه اولين پروژه، با موانع زيادى روبه رو است كه با تدوين آيين نامه‌ها و پيشنهاد راه‌حل‌ها به تدريج به بلوغ خواهد رسيد. اما در هر صورت نسبت به اين پروژه خوشبين هستيم و اميدواريم سيم‌كارت‌ها، به موقع در اختيار مردم قرار بگيرند.

وى، در مورد اين كه چرا بعضاð زمان واگذارى‌ها، پائيز يا زمستان اعلام شده است گفت: طبق قرارداد، 28 بهمن ماه، زمان رسمى ارائه‌ى سيم‌كارت‌هاى اعتبارى مشخص شده است. اما شركت پيمانكار، سعى كرد اين كار را تا پايان آذر به مرحله‌ى اجرا بگذارد، اما به جهت موانعى كه بر سر راه ايجاد و استقرار شبكه ايجاد شد كار به تاخير افتاده است و تا زمان اصلى قرارداد هنوز دو ماه و نيم ديگر باق است.

وى خاطرنشان كرد: پس از برگزارى جلسات با پيمانكار مربوطه، امكان ارائه‌ى گزارش مفصل از روند اجراى پروژه هفته‌ى آينده وجود خواهد داشت.

علمايى يادآور شد: مجرى پروژه، براى اجراى اين طرح عظيم به يك پشتيبان نياز دارد تا تجهيزات مورد نياز خود را از طريق آن تامين كند، براى انتخاب اين پيمانكار از ميان چند شركت معتبر خارجى، شركت زيمنس طى يك مناقصه برنده شد و اجراى پروژه بر عهده‌ى آن گذاشته شد و اين شركت كار را بدون واسطه و توسط نيروى خود انجام مى‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا