تکنولوژی

انتشار اولين مجله تصويرى- الکترونيکى ايران

نام نویسنده: فرنود حسنى

بخش خبر ITiran – موسسه فرهنگى هنرى جوانه پويا به عنوان يکى از بزرگترين موسسات فعال در زمينه طراحى و ساختmulti media و DVD در راستاى گسترش برنامه هاى خود در يک طرح جديد و جالب توجه اقدام به طراحى و راه اندازى اولين مجله الکترونيکى در کشور کرده است. اين مجله که FREE CD نام دارد و در قالب ماهنامه منتشر مى شود به مسائل مختلف علمى، فرهنگى، آموشى و سرگرمى مى پردازد.
به گفته کارشناسان فعال در اين مجله الکترونيکى تا کنون دو شماره از اين نشريه منتشر شده و مراحل نهايى آماده سازى و انتشار شماره سوم اين نشريه نيز به زودى به اتمام خواهد رسيد.
اين نشريه الکترونيکى در قالب CD گنجانده مى شود و از طريق کليه رايانه هاى شخصى ويا دستگاههيVCD قابل مشاهده است.
تيراژ فعلى اين نشريه در حال حاضرده هزار نسخه مى باشد که با توجه به اينکه اين نشريه به صورت رايگان توزيع مى شود ضمن آشنايى مردم با اين نشريه به زودى تيراژ آن بالا خواهد رفت.
يکى از مهترين نکاتى که در اين نشريه لحاظ شده توجه به تمام سطوح سنى در گزينش و ارائه برنامه هاست. نکته جالب توجه اين است که اين نشريه در همين مدت کوتاه مورد توجه شرکتها و سازمانهاى بزرگى قرار گرفته واسقبال خوبى براى انجام حمايت هاى مالى از اين نشريه صورت گرفته ؛ از جمله اين شرکت ها مى توان به شرکتLG وبانک پارسيان اشره داشت.
همچنين خاطر نشان مى شود پايگاه اينترنتى اين نشريه نيز به زودى در آدرس WWW.IRANFREECD.COM افتتاح و راه اندازى خواهد شد.
کليه علاقمندان به استفاده و دريافت رايگان اين نشريه مى توانند با شماره تلفن هاى روابط عمومى موسسه جوانه پويا، 5-2047954 تماس حاصل کنند.
کارشناس شبکه هاى اطلاع رسانى*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا