اپل

انتشار اطلاعاتی از زمان عرضه هوم پاد ۷ اینچی جدید اپل

اپل این روزها در حال کار روی نسل جدید هوم پادهای خود است و طبق آخرین اطلاعات، نسخه ۷ اینچی این محصول با طراحی جدید و قابلیت‌های متفاوت، سال ۲۰۲۴ وارد بازار می‌شود.

مینگ-چی کو، تحلیلگر برجسته محصولات اپل این ادعا را مطرح و عنوان کرده که هوم پاد جدید با نمایشگر ۷ اینچی یکپارچه که توسط شرکت Tianma Microelectronics ساخته می‌شود، در نیمه نخست سال آینده به دست علاقه‌مندان می‌رسد.

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تطبیق‌پذیری بیشتری را با استفاده از یک نمایشگر بزرگ‌تر در این محصول، به آن اضافه کند. ایده‌ای که می‌تواند سازگاری بیشتر هوم پاد با دیگر محصولات سخت‌افزاری این شرکت را به دنبال داشته باشد.  

نسل اول هوم پاد در سال ۲۰۱۷ معرفی و در فوریه سال بعد وارد بازار شد. محصولی که نتوانست در ابتدا، فروش خوبی را در بازار داشته باشد و اپل نیز در مارس ۲۰۲۱ به تولید آن پایان داد و نسخه ارزان‌تر  را با نام هوم پاد مینی وارد بازار کرد.  

با این حال، این شرکت طراحی بزرگ‌تر را به عنوان یکی از راه‌های فروش بیشتر امتحان کرد و در اوایل سال جاری میلادی، نسخه جدیدی از این اسپیکر را با ووفر ۴ اینچی و توییترهای ارتقایافته وارد بازار کرد.  

نسل دوم هوم پاد به چهار میکروفون برای دسترسی به سیری مجهز بود و از فناوری صوتی دالبی اتموس پشتیبانی می‌کرد. این محصول حدود ۵۰ دلار ارزان‌تر از نسخه قبلی و با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه شد.

حالا این تحلیلگر شناخته‌شده دنیای فناوری اعلام کرد که همکاری اپل با Tianma می‌تواند آینده این اسپیکر را تغییر دهد. اگرچه جزییات بیشتری در خصوص قابلیت‌ها و مشخصات احتمالی این هوم پاد مجهز به نمایشگر ۷ اینچی منتشر نشده اما انتظار می‌رسد که تغییراتی را به منظور ارتقای عملکرد و رقابت با دیگر نمونه‌های مشابه بازار همانند آمازون اکو شو و یا متا پرتال در آن شاهد باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا