تکنولوژی

پيام کوتاه مجانى از اينترنت به تلفن هاى همراه ايران

در همين زمينه:
تاخير در دريافت و ارسال SMS
ارسال ايميل و sms به پيغام بر ياهو

بخش خبر ITiran – اخيرا يک شرکت اينترنتى ايرانى اقدام به راه اندازى سرويس ارسال پيام کوتاه SMS به مشترکان تلفن همراه در داخل کشور کرده است.
به گزارش آى تى ايران با استفاده از امکانات اين شرکت مشترکان مى توانند پيام هاى کوتاهى را به طور رايگان به يک مشترک تلفن همراه ارسال کنند. مشترک بعد از دريافت پيام نام و آدرس اينترنتى اين شرکت را نيز ملاحظه مى کند که توضيح داده است مسئوليت محتواى اين پيام ها را نمى پذيرد.
گفتنى است چندى قبل نيز گروهى از دانشجويان سرويسى را ايجاد کرده بودند که مشترکان تلفن همراه مى توانستند براى کاربران ياهو مسنجر پيام کوتاه ارسال کنند. ااس کار ارسال و دريافت پيام کوتاه از اينرنت به تلفن همراه و برعکس بر پايه استفاده از يک سيم کارت تلفن همراه متصل به اينترنت است و هر چند اين سرويس ها هم اکنون که استقبال چندانى از آن ها به عمل نمى آيد پيام ها را ارسال مى کند اما مشخص نيست در مواقعى که تعداد زيادى کاربر بخواهند از اين سرويس بهره بگيرند ترافيک شبکه و سيستم طراحى شده تا چه حد اجازه چنين کارى را خواهد داد.
گفتنى است در بسيارى از کشورهاى دنيا سرويس ارسال پيام کوتاه به اينرتنت و بالعکس توسط مخابرات انجام مى شود.
مستولان مرکز سرويس پيام کوتاه که طى چند ماه اخير آماده و به بهره بردارى رسيده است طى مصاحبه هاى اخير از رسيدن صددرصد پيام بدون تاخير به پيام گيرنده خبر داده بودند در حالى که طى هفته هاى اخير و با افزايش تقاضا براى اين سيستم گزارش هاى متعددى مبنى بر مفقود شدن پيام ها و يا ارسال با تاخير آنها اعلام شده است.

آخرين خبر: ظاهرا سرويس sms رايگان شرکت مذکور از صبح امروز و بعد از انتشار اين خبر از کار افتاده است. هم اکنون پيام We are sorry! The serveice is temporarily unavailable. Please retry again later. به چشم مى خورد و کاربران قادر به ارسال پيام نيستند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا