عکاسی

رونمایی از دوربین A6700 سونی با قابلیت‌های هوش مصنوعی

سونی ساعاتی پیش از جدیدترین دوربین خود به نام A6700 APS-C رونمایی کرد.

محصولی مجهز به دوربین بدون آینه 26 مگاپیکسلی و فوکوس خودکار هوش مصنوعی که ‌می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت 4K و نرخ 120 فریم بر ثانیه را ثبت کند. این در حالی است که مدل قبلی این خانواده، از نرخ 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی ‌می‌کرد.

اما نقطه قوت این دوربین، سیستم پردازشی مجهز به هوش مصنوعی آن است و به گفته سونی، از قابلیت‌های مشابه فوکوس خودکار به‌کار رفته در مدل 3900 دلاری A7R V این شرکت، در این محصول استفاده شده که قدرت تشخیص سوژه ارتقایافته‌ای را برای دستگاه به ارمغان ‌می‌آورد.

همچنین سونی در این دوربین، 334 نقطه فوکوس خودکار تشخیص فاز اضافه کرده و به لطف فریم‌بندی خودکار هوش مصنوعی نیز، دوربین ‌می‌تواند سوژه‌ها را بدون نیاز به حرکت دوربین ردیابی کند.

این شرکت، از نمایشگر LCD لمسی با قابلیت تغییر زاویه را به این دوربین اضافه کرده که در مقایسه با دوربین A6600، حدود 33 درجه زاویه دید وسیع‌تری را ارائه ‌می‌دهد.

در خصوص مشخصات فیزیکی نیز باید گفت که A6700 تغییراتی را در قسمت‌های مختلف به ویژه اتصال‌ها به خود دیده به طوری که به یک درگاه USB-C مجهز شده که از شارژ سریع USB-PD و فناوری انتقال سریع 3.2 Gen 2 پشتیبانی ‌می‌کند.

همچنین در این دوربین، از دکمه چرخان جدید قابلیت تنظیم بیشتر استفاده شده و پشتیبانی از برنامه Creators سونی برای آپلود تصاویر و ویدیوها در فضای ابری نیز در A6700 گنجانده شده است.

روی کاغذ، ‌می‌توان گفت دوربین A6700 در مقایسه با A6600 تغییرات نسبتا خوبی را به خود دیده و این ویژگی، A6700 را به یکی از بهترین گزینه‌های بازار برای آنهایی تبدیل ‌می‌کند که ‌می‌خواهند با پرداخت هزینه کمتر، لذت کار با دوربینی پیشرفته را تجربه کنند. سونی قیمت بدنه این دوربین را برابر با 1399 دلار تعیین کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا