هوش مصنوعی

مدیرعامل ادوبی: هوش مصنوعی موجب تقویت نبوغ انسانی خواهد شد

شانتانو ناراین، مدیرعامل ادوبی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هوش مصنوعی مولد هرگز جای نبوغ انسانی را نخواهد گرفت‌‎، بلکه آن را تقویت خواهد کرد.

ناراین در گفت‌وگو با جیم کرامر از شبکه سی‌ان‌بی‌سی عنوان کرد که این فناوری، موجب افزایش بهره‌وری خواهد شد و به کسب‌وکارهای کوچک‌تر این فرصت را می‌دهد تا ایده‌های خود را بهتر و آسان‌تر توسعه دهند.

در حال حاضر، نرم‌افزار Firely شرکت ادوبی از هوش مصنوعی مولد بهره می‌برد و کاربران برنامه‌های محبوب این شرکت از جمله فتوشاژ و ایلاستریتور می‌توانند از آن در تولید محتواهای خود استفاده کنند.

این مدیر فناوری گفت که هوض مصنوعی می‌تواند کسب‌وکارهای کوچک و یا متوسط را وارد عرصه کند و نقشی همچون شتاب‌دهنده را ایفا می‌کند. همچنین از لحاظ اقتصادی نیز برای این کسب‌وکارها خدمات مقرون به‌صرفه‌ای را ارائه خواهد داد.

داراین توانایی هوش مصنوعی برای خلق تصاویر جدید را به مانند یک جادو توصیف کرد. وی افزود: تقریبا مثل این است که شما می‌توانید دقیقا روی آنچه می‌خواهید خروجی بگیرد، متمرکز شوید. و این هوش مصنوعی است که قادر است آنچه را که به دنبال طراحی و خلق آن هستید، درک کند و آن را برایتان انجام دهد.

بر اساس آخرین گزارش‌ها، ادوبی سه ماهه موفقی را پشت سر گذاشت و در آمدی معادل ۴.۸۲ میلیارد دلاری را ثبت کرد که فراتر از پیش‌بینی ۴.۷۷ میلیارد دلاری بود. همچنین ارزش سهام این شرکت نیز اخیرا با رشدی ۲ درصدی را تجربه کرد.

نوشته های مشابه

‫14 دیدگاه ها

  1. Нужна стяжка пола в Москве, но вы не знаете, как выбрать подрядчика? Обратитесь к нам на сайт styazhka-pola24.ru! Мы предлагаем услуги по устройству стяжки пола любой площади и сложности, а также гарантируем быстрое и качественное выполнение работ.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا