شبکه‌های اجتماعی

ثبت‌نام تایید اصالت سازمان‌ها‌ در توییتر آغاز شد 

توییتر اعلام کرد که ثبت‌نام برای تایید اصالت سازمان‌ها به منظور اعطای نشان برای اکانت‌هایشان را آغاز کرده است.

این شبکه اجتماعی ضمن انتشار لینک ثبت‌نام، اعلام کرد قابلیت مذکور که پیشتر تحت عنوان Blue for Business شناخته می‌شد، آماده ثبت و دریافت درخواست‌های سازمان‌هاست. بر این اساس سازمان‌ها باید علاوه بر درج نام، اطلاعاتی دیگری همچون یوزرنیم توییتر و وب‌سایت یا وب‌سایت‌های متعلق به خود را قید کنند.  

همچنین این سازمان‌ها باید جزییات مرتبط با اندازه شرکت و فهرست اکانت‌های وابسته به خود را نیز ثبت کنند. اگر خاطرتان باشد، ایلان ماسک پیشتر اعلام کرده بود این قابلیت، امکانی را ارائه می‌دهد که سازمان‌هایی می‌توانند اکانت‌هایی را که به آنها مرتبط هستند، شناسایی کنند.  

این اطلاعیه توییتر در حالی منتشر شد که چندی پیش، عرضه قابلیت احراز هویت پولی در این شبکه اجتماعی، موجی از انتقادها را برای این شرکت به دنبال داشت؛ چرا که با این ویژگی، بسیاری از اکانت‌ها با پرداخت پول، نشان هویت تاییدشده دریافت کردند و جعل هویت افراد، شرکت‌ها و… به طور قابل توجهی افزایش یافت.

ایلان ماسک همچنین قبلا اعلام کرده بود که نشان‌هایی با رنگ‌های مختلف برای اکانت‌هایی تاییدشده در نظر گرفته می‌شود که طلایی برای شرکت‌ها، خاکستری برای نهادهای دولتی و آبی برای افراد خواهد بود. به هر روی، با افزایش اکانت‌های تاییدشده با هویت‌های جعلی، توییتر برای مدتی، فعالیت آن را متوقف کرد اما در ۱۱ دسامبر و با اشتراک ماهانه ۱۱ دلار، دوباره آن را فعال کرد.

ماسک به این مورد نیز اشاره کرد که توییتر به زودی امکانی به نام Tweet recommendation code را منتشر خواهد کرد که بر اساس آن، استاتوس توییت و اکانت، حداکثر تا یک ماه قابل مشاهده خواهد بود. از دیگر تغییرات جدیدی که ماسک به آن اشاره کرد، انتقال دکمه بوک‌مارک به صفحه جزئیات توییت و قابلیت برش خودکار اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا