ایرانسونی

بهترین تلویزیون OLED سونی ۲۰۲۲ مدل A95K در سایت دبی کوچولو

تلویزیون سونی 65A95K

تلویزیون سونی مدل 65A95K یکی از برترین تلویزیون‌های برند سونی در سال ۲۰۲۲ است. قیمت تلویزیون سونی به دلیل سیستم عامل آندرویدی که دارد کمی بالاتر از قیمت تلویزیون سامسونگ و قیمت تلویزیون ال جی است. این تلویزیون به نمایشگر QD-OLED مجهز شده است و در مقایسه با سایر تلویزیونهای کیولد کاملا متفاوت و متمایز می‌باشد. در این تلویزیون فناوری‌های بسیار پیشرفته توسط برند سونی به کاررفته است و باعث شده است که کیفیت این تلویزیون را ارتقا دهد. به عبارتی تلویزیون سونی 65A95K فناوری اولد را با فناوری کوانتوم دات ترکیب کرده است و توانسته است سطح بالایی از کیفیت و وضوح تصاویر را نمایش دهد. تلویزیون ۲۰۲۲ سونی مدل 65A95K در دسته تلویزیون‌های اولد قرار می‌گیرد و می‌تواند رنگ مشکی را به صورت کامل غنی و با کیفیت نمایش دهد. در تلویزیون‌های برند سونی کیفیت تصویر نقش بسیار مهمی دارد و همین موضوع باعث شده است که برند سونی در میان کاربران محبوبیت بسیار زیادی داشته باشد. این تلویزیون از فناوری‌های بسیار زیادی در زمینه کیفیت تصویر برخوردار است و حتی می‌تواند شرایط محیط و اتاق را سنجیده و سپس متناسب با شرایط محیط اطراف تنظیماتی را به صورت خودکار برای تلویزیون انجام دهد. تلویزیون ۶۵ اینچ سونی مدل 65A95K از قابلیت‌های بسیار گسترده ای برخوردار است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم. شما می‌توانید این تلویزیون را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید. برای دیدن لیست قیمت تلویزیون میتوانید وارد سایت دبی کوچولو بشید و قیمت همه تلویزیون های 2022 رو مشاهده کنید.

طراحی تلویزیون هوشمند سونی مدل A95K

یکی از نکته‌های بسیار مهمی که هنگام خرید تلویزیون باید مورد توجه قرار بگیرد طراحی تلویزیون است. قیمت تلویزیون ال جی دبی کوچولو در سری های OLED به دلیل طراحی بینظیری که دارند کمی نسبت به سایر برندها بالاتر است. تلویزیون 65A95K دیزاین کاملا مدرن و شیکی دارد و با محیط زیست سازگار میباشد. برند سونی در طراحی این تلویزیون خلاقیت‌های بسیار زیادی خرج کرده است و این محصول را فوق العاده شیک و زیبا ساخته است. اولین نکته ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که بدنه این تلویزیون از مواد بسیار با کیفیتی تولید شده است. تلویزیون 65A95K از پلاستیک با نرخ بازیافت بالا تولید شده است و همین موضوع کمترین آسیب را به محیط زیست وارد میکند. این تلویزیون در سال ۲۰۲۲ تولید شده است و به خاطر داشتن فناوری‌های مختلفی می‌تواند مصرف انرژی را نیز به حداقل برساند. قابی که در اطراف تلویزیون وجود دارد فوق العاده باریک است و باعث شده است که تلویزیون فریم باریکی داشته باشد و زیبایی بدنه افزایش یابد. ضخامت بدنه تلویزیون 65A95K کاملاً باریک است و همین موضوع باعث شده است که شما بدون حواس پرتی محتوا را مشاهده کنید. در قسمت پشتی تلویزیون محلی برای نگهداری کابل‌ها طراحی شده است. به همین دلیل زمانی که پورت‌ها و کابل‌ها را به تلویزیون متصل می‌کنید هیچ گونه به‌هم‌ریختگی در اطراف تلویزیون مشاهده نمی‌کنید. تلویزیون 65A95K از ضخامت بدنه کمی برخوردار است و میتوانید این محصول را به راحتی به دیوار متصل کنید.

بهترین تلویزیون OLED سونی 2022 مدل A95K در سایت دبی کوچولو

کیفیت تصویر تلویزیون ۲۰۲۲ سونی 65A95K

یکی از حقایق بسیار مهمی که در مورد تلویزیون‌های سونی وجود دارد این است که تلویزیون‌های سونی به برترین ویژگی‌ها در بخش کیفیت تصویر مجهز شده است. اگر بخواهیم کیفیت تصویر تلویزیون‌های سونی را با سایر محصولات مقایسه کنیم بدون شک برتری برای تلویزیون‌های سونی می‌باشد. در تلویزیون 65A95K نیز تمامی تصاویر و محتوا با کیفیت تصویر 4K ارائه می‌شود. این تلویزیون فناوری QD-OLED مجهز شده است می‌تواند بهترین سطح کیفیت را برایتان نمایش دهد. در تلویزیون 65A95K تصاویر از نسبت کنتراست بالایی برخوردار هستند و شما رنگ مشکی را به صورت یکنواخت و با کیفیت بسیار بالایی مشاهده می‌کنید. آنچه که باعث شده است این تلویزیون بتواند رنگ و کنتراست را بهبود دهد وجود هوش مصنوعی می‌باشد. در تلویزیون 65A95K وجود پردازشگر قدرتمند Cognitive Processor XR بر روی کیفیت تصویر نقش بسیار مهمی دارد. این پردازشگر کاملا قدرتمند است و می‌تواند بر مبنای هوش مصنوعی تمامی داده‌های صوتی و تصویری را پردازش کرده و کیفیت آنها را ارتقا دهد. در تلویزیون اولد سونی 65A95K شما دنیایی از پیکسل‌ها را مشاهده می‌کنید که به صورت خودکار روشنایی رنگ و کنتراست تلویزیون را تنظیم کرده و سپس می‌تواند با استفاده از فناوری کوانتوم دات تمامی رنگ‌ها را با کیفیت بسیار بالایی نمایش دهند. همچنین شما بر روی صفحه نمایش تلویزیون تمامی جزئیات را مشاهده می‌کنید. تلویزیون اولد سونی مدل 65A95K تمامی صحنه‌های سریع را نیز با کیفیت بسیار بالا و بدون تاری و تاخیر نمایش می‌دهد. همچنین این تلویزیون به قابلیت XR 4K Upscaling مجهز شده است و می‌تواند رزولوشن محتواهایی که کیفیت پایینی دارند را ارتقا داده و آنها را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش دهد.

بهترین تلویزیون OLED سونی 2022 مدل A95K در سایت دبی کوچولو

سیستم صوتی تلویزیون اولد سونی A95K

تلویزیون ۶۵ اینچ سونی مدل 65A95K از ویژگی‌های بسیار زیادی در زمینه کیفیت صوتی برخوردار است. این تلویزیون می‌تواند در کنار کیفیت تصویر عالی وضوح صدا ای بی نقصی را نیز برایتان ارائه دهد. یکی از مهمترین ویژگی‌ها در زمینه سیستم صوتی وجود فناوری Acoustic Surface Audio+ می‌باشد. با وجود این قابلیت تمامی نمایشگر به بلندگو‌های قدرتمند مجهز شده است و تلویزیون می‌تواند صداها را به صورت با کیفیت و دقیقا از همانجایی که تولید شده اند ارائه دهد. در تلویزیون 65A95K دو عدد ساب ووفر قدرتمند به کار رفته است که در دو طرف نمایشگر قرار گرفته است و می‌تواند کیفیت صوتی بی نظیر ایجاد کند. این تلویزیون برای تحلیل و بررسی اطلاعات صوتی بر مبنای هوش مصنوعی عمل می‌کند. یکی از فناوری‌های صوتی بسیار مهم در تلویزیون 65A95K وجود قابلیت Dolby Atmos میباشد. با وجود این فناوری هیچگونه نویز صوتی ارائه نشده و شما تمامی محتوا را با بالاترین سطح کیفیت مشاهده میکنید. تلویزیون 65A95K تمامی صداهای دیالوگ‌ها را نیز بهبود داده و آنها را با کیفیت بسیار بالا نمایش می‌دهد.

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون 65A95K

تلویزیون ۲۰۲۲ سونی مدل 65A95K به رابط کاربری جدید گوگل تی وی مجهز شده است. این سیستم عامل رابط کاربری بسیار آسان است و منوی بسیار قدرتمندی دارد که می‌تواند با سرعت عالی تمامی محتوا را در اختیار شما قرار دهد. با وجود این سیستم عامل شما می‌توانید به دنیایی از محتواها دسترسی داشته باشید. تلویزیون 65A95K از قابلیت هوش شناختی برخوردار است و می‌تواند محتواهایی که متناسب با سلیقه شما هستند را تشخیص داده و آنها را برایتان ارائه دهد. این امکان برای شما فراهم شده است که انواع گوشی‌های اندروید و iosرا به تلویزیون متصل کنید و به صورت هوشمند اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید. همچنین مشاهده انواع شبکه‌های پرطرفدار مانند یوتیوب و نتفلیکس نیز بر روی این تلویزیون امکان پذیر است. شما می‌توانید بر روی صفحه نمایش تلویزیون تماس تصویری برقرار کنید یا بازی‌های ویدیویی را با کیفیت بسیار بالا انجام دهید و از تلویزیون 65A95K به عنوان یک تلویزیون گیمینگ استفاده کنید.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا