بازی

معرفی کنترلر Backbone One برای اجرای بازی‌های پلی استیشن روی آیفون

سونی با همکاری شرکت Backbone موفق به تولید یک کنترلر ویژه پلی استیشن برای آیفون شده که تحت عنوان Backbone One-PlayStation Edition شناخته می‌شود.

این کنترلر از دکمه‌های پلی استیشن بهره می‌برد و کاربران می‌توانند آن را به انواع گوشی‌های آیفون خود متصل کرده و از اجرای بازی‌ها لذت ببرند. به گفته سونی، گیمرها می‌توانند بازی‌ها را از پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ از طریق اپلیکیشن Remote Play سونی اجرا کنند.  

معرفی کنترلر Backbone One برای اجرای بازی‌های پلی استیشن روی آیفون

بر اساس اعلام سونی، این کنترلر با قیمت ۹۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود که این امکان را به کاربران می‌دهد تا به جای استفاده از کنترلرهای دوآل‌سنس، بازی‌ها را از طریق Remote Play در گوشی آیفون خود اجرا کنند.  

اما برخلاف دسته دوآل‌سنس، این کنترلر جدید، شارژر ندارد و انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن آن از باتری گوشی آیفون تامین می‌شود. بر اساس اعلام وب‌سایت ورج، با کنترلر Backbone-One می‌توان از بازی‌های موجود در اپل آرکید، ایکس باکس گیم پس و استادیا لذت برد.  

همچنین طبق اعلام سونی، نسخه پلی استیشن Backbone One منحصرا برای پلتفرم آی او اس عرضه شده و گفته می‌شود که مهندسان شرکت Backbone در حال کار روی نسخه اندروید این کنترلر هستند.

معرفی کنترلر Backbone One برای اجرای بازی‌های پلی استیشن روی آیفون

عرضه کنترلر Backbone-One PlayStation Edition در آمریکا، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزلیند، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، هلند و بریتانیا آ‎غاز شده و به گفته سونی، به زودی کشورهای بیشتری به این فهرست اضافه خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا