بازیسونی

کاورهای جدید پلی استیشن 5 در سه رنگ جدید عرضه می‌شوند

کنسول پلی استیشن ۵ سونی به زودی با کاورهایی در سه رنگ جدید آبی روشن، بنفش کهکشانی و صورتی نوا عرضه خواهد شد.  

به گفته سونی، فروش این مدل‌های از ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد) آغاز می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند از امروز و با مراجعه به صفحه PlayStation Direct نسبت به سفارش آن اقدام کنند. سونی همچنین اعلام کرد که هر سه رنگ از این کنسول در کشورهای آمریکا، بریتانیا، فرانسه، بلژیک، هلند و لوکزامبورگ عرضه خواهد شد.

این شرکت در طی ماه‌های اخیر، قطعات و لوازم جانبی کنسول پلی استیشن ۵ خود را در مدل‌های مختلف و با قابلیت شخصی‌سازی بیشتر برای کاربران عرضه کرده و در دسامبر گذشته نیز از چند مدل کاور جدید برای این محصول رونمایی کرد.  

علی‌رغم پیش‌نمایشی از طیف کاملی از رنگ‌ها، سونی تنوع رنگ چندانی را در روزهای نخست عرضه، برای این کنسول در نظر نگرفت اما به تدریج، کاورهایی با رنگ‌های بیشتر به آن اضافه شد. دسته‌های این کنسول نیز علاوه بر رنگ‌های مشکی و قرمز، با رنگ‌های مشکی، بنفش و صورتی نیز به بازار عرضه شده است.

حال به اضافه شدن این سه رنگ جدید که قرار است در اواخر خردادماه به دست خریداران برسند، دارندگان این کنسول می‌توانند کنسول‌های خود را با دسته‌های موجود ست کنند. کاورهای پلی استیشن ۵ به راحتی جدا می‌شوند و قابل تعویض هستند.  

در واقع، این تغییرات می‌تواند برای آنهایی که از ظاهر استاندارد سفید و مشکی کنسول خود خسته شده‌اند و می‌خواهند حس داشتن کنسولی شخصی‌سازی‌شده را تجربه کنند، مناسب باشد.  

سونی در سال گذشته و پس از آنکه مجموعه Dbrand کاورهای مشکی مات پلی استیشن ۵ را قبل از عرضه رسمی‌توسط این شرکت، منتشر کرد شکایتی را علیه این مجموعه تنظیم کرد. شکایتی که باعث شد Dbrand این محصول را از وب‌سایت خود بردارد.

سونی اعلام کرد که این کاورهای جدید با قیمت ۵۴.۹۹ دلار عرضه خواهند شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا